geile en seksuele dingen met vriendje

  • 6 April 2020
  • 7 reacties
  • 402 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje en ben 13 jaar. Ik heb een vriendje, ook 13. Ik zou heel graag seks/zoenen/tongen met hem. Alleen hij durft het niet. Dat vind ik best wel een ding. Hoe zorg ik ervoor dat hij dat wel wil?


7 reacties

Hallo Daantje13 :)

Weet je toevallig ook waarom hij niet durft? Misschien kun je proberen om hem gerust te stellen (Misschien is hij onzeker). Misschien is hij er nog niet klaar voor. In ieder geval niet proberen te dwingen om het met jou te doen!  Veel succes met je vriendje!

-Dr8gon99

PS: Is het wel verstandig om het te doen met je vriendje want je kunt moeilijk 1.5 meter afstand houden!

Badge

Ik zou het hem vragen waarom hij dat spannend vind 

Hallo Daantje13 :)

Weet je toevallig ook waarom hij niet durft? Misschien kun je proberen om hem gerust te stellen (Misschien is hij onzeker). Misschien is hij er nog niet klaar voor. In ieder geval niet proberen te dwingen om het met jou te doen!  Veel succes met je vriendje!

-Dr8gon99

PS: Is het wel verstandig om het te doen met je vriendje want je kunt moeilijk 1.5 meter afstand houden!

Haha ja dat snap ik! Ik ga ook weer na hem toe als corona weg is (behalve als het meer dan een jaar duurt) !

Reputatie 5
Badge +4

Hi het gaat niet langer dan een jaar duren hoor! Max tot de zomervakantie wat mij sterk lijkt. Maar ik zou het langzaam opbouwen, beetje elkaar strelen enz. 

hoezo gaat het niet langer duren dan een jaar? We zijn nu bijna 14 maanden samen.

Hier kan een heel logische verklaring voor zijn: hij is er gewoon nog niet klaar voor en heeft er nu nog geen interesse voor. Je bent pas 13, je hoeft op die leeftijd echt nog geen seks te hebben.

Zoenen snap ik als je dat vervelend vind dat hij niet wilt, maar je kunt het langzaam opbouwen,(zoals hierboven werd gezegd) met eerst strelen, elkaar aankijken en dan voel je zelf wel of hij er klaar voor is en dan kun je misschien eerst rustig een kusje op de mond geven en daarna zoenen als jullie beiden dat willenof een dag (of langer) later pas zoenen.

Badge

Hi,

gewoon goed communiceren. Dat is echt de key

Reageer