Vraag

geile dingen om te doen met 2 jongens

  • 14 September 2023
  • 10 reacties
  • 2434 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hallo, ik ben zelf een jongen en ik heb een vriend en af en toe doen we geile dingen met elkaar we zijn niet gay ofz, maar gwn experimenteren enz 

dus weet iemand wat leuks om te doen


10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wat hebben jullie al gedaan?

 

Badge

samen aftrekken, elkaar pijpen (als jullie erin stemmen)

Reputatie 1
Badge +2

Samen aftrekken tijdens logeren zou kunnen. Of jullie gaan de verre kant op en jullie gaan samen pijpen, maar niet doen als je zit te twijfelen en doe dit snachts 

Reputatie 4
Badge +2

wat hier boven word gezegt, gwn aftrekken en/of pijpen, hoe oud zijn jullie

Reputatie 3
Badge +3

We zijn 14 

Reputatie 3
Badge +3

Wat hebben jullie al gedaan?

 

We hebben beetje laten zien enz en voelen voor de rest niet zoveel

Reputatie 5
Badge +4

Ga eerst altijd na of jullie er beide voor open staan om bepaalde dingen te doen, als dat namelijk niet zo is wordt het er niet leuker op.

Jullie kunnen altijd beginnen met (elkaar) aftrekken

Als jullie iets tegenkomen wat jullie leukt lijkt of bepaalde fantasieën hebben, kunnen jullie dat ook proberen. Ik zou het zelf bijvoorbeeld heel geil vinden om vast gebonden te worden aan een stoel ofzo en dat een ander mij dan gaat aftrekken/edgen.

 

weet iemand hier toevallig ook hoe ik een jongen kan vragen of die bijv. samen met me wil aftrekken?

Reputatie 3
Badge +3

Nog meer ideeën? Een strip spelletje of zoiets 

Reputatie 3
Badge +3

weet iemand hier toevallig ook hoe ik een jongen kan vragen of die bijv. samen met me wil aftrekken?

je moet gwn een beetje beginnen met praten over aftrekken en of hij het eens met een jongen zou willen experimenteren, handigst tijdens het logeren vind ik

Reageer