Geile comments op mij als Femboy

  • 18 December 2023
  • 5 reacties
  • 503 Bekeken

Over de jaren heb ik door dat ik graag vrouwelijk kleed en heb mezelf ook online laten zien dat ik zo kleed door me fits te laten zien. Ik krijg alleen altijd seksuele comments vaak over dat ik klein ben, kleine neus, lange wimpers jong gezicht en vrouwelijke bouw en dat ze me hierdoor wel zouden doen. Ik word hier helaas altijd heel geil van en snap niet waarom. Komt dit vaker voor bij jongens die vrouwelijk kleden?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben gewoon een meisje dus ik zou niet weten of andere femboys dit hebben want ja, ik ben geen femboy. 

 

Maar als ik heel eerlijk ben klinkt dit niet zo heel raar. De mensen die de opmerkingen plaatsen vinden het overduidelijk ook wel opwindelijk dus dat jij dat ook zo ervaart is niet zo heel gek. Maar als je er oncomfortabel van wordt zou ik de mensen die de opmerkingen plaatsen blokkeren en misschien een woorden filter op je content zetten zodat bepaalde woorden niet gezien worden. En als je het juist wilt, dan laat je ze gewoon staan. Maar weer wel voorzichtig daarmee want er zijn rare mensen online. 

Badge

Hallo ik ben 123gvbvg je mag me gewoon 123 noemen

Ik. Ben een jongen en nu tussen de 2 tot 4 maanden femboy en ik vind het leuk dat mensen enthousiast zijn maar ik wil dat je sexuele comments krijgt  en Klijn of jong maak een poster en poost dan social media alleen  sociale media en misschien werkt het wel groet femboy123

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik kwam er dit jaar ook achter dat dit bij mij past. Niet constant maar wisselend. Ik kleed mij ook af en toe zoals ze "meisjesachtig" noemen.  Ik word best vaak aangezien voor meisje, zelfs bij de voetbal xd. En ik vind dat helemaal prima. Heb bv lekker lang haar en ringetjes om en ja, gewoon mijn uiterlijk is zo. Ik herken wel wat je zegt. Ik ben ook niet super lang en ik schijn 'vrouwelijke' benen,  handjes en wimpers te hebben en gezicht,  zeggen mensen ☺️ ik was mij dat eerst niet zo bewust.  Ik vind make up en armbandjes bv ook leuk soms en qua kleding vind ik zelf korte of sportieve broeken mooi, vaak ook skinny en ik draag de laatste tijd ook rokjes en ik vind het allemaal fijn! Sommige mensen vinden het leuk om mij hiermee te beledigen en af te kraken, maar veel meer mensen waarderen het. Daar haal ik moed uit om mezelf te zijn. En complimentjes zijn super leuk om te krijgen geef ik toe. Echt 'geil' zoals je zegt ervaar ik dan weer niet maar vleiend is het wel vind ik. Achja, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Ik vind mezelf helemaal niks bijzonders maar ik kan wel plezier hebben van het gevoel om je hart te volgen. Doe dat maar! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Prachtig gezegd @Tover01 ! Heel mooi omschreven!  

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 6
Badge +1

Eejj @Tover01  dat wat jij daar typte moet iedereen lezen vind ik 4 sure! Zo mooi! 🥹 So sweet! Echt waar hoor! I get it! ♥️♥️ Net als jouw poetry in de gedichten Topic van @candentis  hoe jij jou zelf beschrijft. It is real poetry!! Klasse ♥️

Doby 

Reageer