Skip to main content
Vraag

Geile Alleen Thuis VRAGENLIJST

Forum|alt.badge.img+1

Hallo Allemaal, 

Ik ben dit weekend alleen thuis van vrijdagavond t/m zondagmiddag

Want mn ouders zijn op vakantie. Nou komt er een vriendin logeren, En zij is dus lesbisch maar ik ben hetero. Maar we doen soms elkaar wel eens vingeren enzoooo dus effe geil vragenlijstje : 

1. Hebben jullie nog leuke ideeรซn die we kunnen doen?
  2. Hebben jullie wel eens het zelfde gehad? ( Dus alleen thuis en geil ) 
  3. Als je op 2 ja hebt geantwoord hebben jullie toen ook een vriend(in) te logeren gehad? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan?
  4. We willen misschien de kieteldood doen. Hebben jullie tips hoe ik haar het best kan kietelen? 
  5. Tot hoever zou ik gaan met nummer 4? ( Zie andere topic โ€œ Gesprek over kietelen โ€œ ) 
  6. En zou ik haar ook vast binden?
  7. En vingeren? Want zij gaat mij wel vingeren omdat ze dus lesbisch is vroeg ze dit en ik zij off geen nee ๐Ÿ˜
  8. En zou ik haar ook bevredigend wakker maken? 

Dit waren beetje de vragen. Alvast bedankt voor het invullen reageren alsjeblieft hier op we hebben zin om meerdere keren klaar te komen. Als ik haar zover krijg denk van wel, maar dan gaan we het hele weekend naakt rond lopen.  Stel ook lekker je vragen aan mij, ik reageer zo snel mogelijk.

Groetjes , A jullie geile blondine 

11 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 18 maart 2025

vragenlijstje ingevuld door Puck

1. Hebben jullie nog leuke ideeรซn die we kunnen doen? Sowieso samen in bad! 69/beffen hahaha. Misschien beginnen met massage? 
  2. Hebben jullie wel eens het zelfde gehad? ( Dus alleen thuis en geil ) ja maar alleen en ik ga niet zeggen wat ik toen allemaal deed
  3. Als je op 2 ja hebt geantwoord hebben jullie toen ook een vriend(in) te logeren gehad? Nee Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan?
  4. We willen misschien de kieteldood doen.
    Hebben jullie tips hoe ik haar het best kan kietelen? Met een veer of kwastje en verboden te lachen of bewegen 
  5. Tot hoever zou ik gaan met nummer 4? ( Zie andere topic โ€œ Gesprek over kietelen โ€œ ) wie wel lacht moet een opdracht doen (sowieso niet echt tot โ€˜de doodโ€™)
  6. En zou ik haar ook vast binden? Ja: doe! 
  7. En vingeren? Want zij gaat mij wel vingeren omdat ze dus lesbisch is vroeg ze dit en ik zei off geen nee ๐Ÿ˜ ja, why not
  8. En zou ik haar ook bevredigend wakker maken?  niet ongevraagd. Wel ontbijtje op bed, daar zou ik blij van worden met croissantjes

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi โ€‹@Puckmeisje ,

Bedankt voor je antwoord. 

In bad is inderdaad een hele goede nog niet aan gedacht. Gaan we doen!!! 

En met een kwastje is ook een goede vet veel goede antwoorden ineens. 

Thnxxx meid. 

En wat voor opdrachten dan als je lacht? Geef eens voorbeeld.

Groetjes A

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 18 maart 2025
Anoniempje295 schreef:

Hallo Allemaal, 

Want mn ouders zijn op vakantie. Nou komt er een vriendin logeren, En zij is dus lesbisch maar ik ben hetero. Maar we doen soms elkaar wel eens vingeren enzoooo dus effe geil vragenlijstje : 

1. Hebben jullie nog leuke ideeรซn die we kunnen doen? Je zou elkaar kunnen vast binden bijvoorbeeld 
  2. Hebben jullie wel eens het zelfde gehad? ( Dus alleen thuis en geil )  ik ben best vaak alleen thuis en geil
  3. Als je op 2 ja hebt geantwoord hebben jullie toen ook een vriend(in) te logeren gehad? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? Nee helaas
  4. We willen misschien de kieteldood doen. Hebben jullie tips hoe ik haar het best kan kietelen?  Misschien is het dan leuk om dat naakt te doen en dat de ene de ander vastbind
  5. Tot hoever zou ik gaan met nummer 4? ( Zie andere topic โ€œ Gesprek over kietelen โ€œ )  geen idee  stop is stop
  6. En zou ik haar ook vast binden? Ja 
  7. En vingeren? Want zij gaat mij wel vingeren omdat ze dus lesbisch is vroeg ze dit en ik zij off geen nee ๐Ÿ˜ja tuurlijk gewoon lekker doen wat jullie leuk en fijn vinden
  8. En zou ik haar ook bevredigend wakker maken?  Ja klikt geil

Dit waren beetje de vragen. Alvast bedankt voor het invullen reageren alsjeblieft hier op we hebben zin om meerdere keren klaar te komen. Als ik haar zover krijg denk van wel, maar dan gaan we het hele weekend naakt rond lopen.  Stel ook lekker je vragen aan mij, ik reageer zo snel mogelijk.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 19 maart 2025

Hoi โ€‹@Anonames 

Bedankt voor je antwoord! 

Dat vastbinden is wel goede. 

En dat naakt kieteldood doen die is pas goed. Bedankt voor de tip 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 19 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

โ€‹@Anoniempje295  Zou je willen laten weten hoe dat ging ben wel benieuwd wil het ook een keer met een vriend doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 19 maart 2025

Hallo Allemaal, 

1. Hebben jullie nog leuke ideeรซn die we kunnen doen? 
  2. Hebben jullie wel eens het zelfde gehad? ( Dus alleen thuis en geil ) ja best wel vaak 
  3. Als je op 2 ja hebt geantwoord hebben jullie toen ook een vriend(in) te logeren gehad? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? Een vriendin kwam slaap en 
  4. We willen misschien de kieteldood doen. Hebben jullie tips hoe ik haar het best kan kietelen? Lekker naakt doen of in binkini 
  5. Tot hoever zou ik gaan met nummer 4? ( Zie andere topic โ€œ Gesprek over kietelen โ€œ ) 
  6. En zou ik haar ook vast binden? Als ze  dat goed vind waarom niet 
  7. En vingeren? Want zij gaat mij wel vingeren omdat ze dus lesbisch is vroeg ze dit en ik zij off geen nee ๐Ÿ˜ lekker doen toch lekker genieten 
  8. En zou ik haar ook bevredigend wakker maken? Lekker dat dat mijn echt vriendje ook als hij blijf slapen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 19 maart 2025

โ€‹@Anonames 

Jahoor is goed. Doe ik!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 21 maart 2025
  1. Hebben jullie nog leuke ideeรซn die we kunnen doen? jullie zouden een extreem versie van doen durven of waarheid maar je moet eigenlijk altijd doen kiezen ofzo
  2. Hebben jullie wel eens het zelfde gehad? ( Dus alleen thuis en geil ) ja maar weet vaak niet goed wat te doen
  3. Als je op 2 ja hebt geantwoord hebben jullie toen ook een vriend(in) te logeren gehad? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? nee ik zou dat wel graag eens willen maar men ouders gaan noooit op vakantie en dan is altijd nog mijn broer thuis
  4. We willen misschien de kieteldood doen. Hebben jullie tips hoe ik haar het best kan kietelen? probeer miss gevoelige plaatsen
  5. Tot hoever zou ik gaan met nummer 4? ( Zie andere topic โ€œ Gesprek over kietelen โ€œ ) zo ver dat zij wil
  6. En zou ik haar ook vast binden? als zij dat wil kan dat leuk zijn
  7. En vingeren? Want zij gaat mij wel vingeren omdat ze dus lesbisch is vroeg ze dit en ik zij off geen nee ๐Ÿ˜
  8. En zou ik haar ook bevredigend wakker maken? kan wel maar moet je miss wel eerst eens vrage 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 23 maart 2025
Anoniempje295 schreef:

โ€‹@Anonames 

Jahoor is goed. Doe ik!

nou hoe is het gegaan? Ben wel benieuwd wat jullie allemaal voor geile dingen hebben gedaan

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 31 maart 2025

โ€‹@Anonames 

Ten eerste srry, voor mn laate reactie. Ik was je helemaal vergeten. Maar hierbij toch nog een reactie : 

We hebben eerst de kieteldood gedaan, en dan bij iedere keer als je moest lachen een kleding stuk uit. En ik had alle kleren al uit. En zij ook ik heb haar geplaagd door steeds te strelen en als je dan bijna klaarkwam te stoppen. Maar uit eindelijk zijn we beide meerdere keren klaar gekomen. 

En ik heb haar helaas๐Ÿ˜ฅ niet bevredigend wakker gemaakt. Want we deden DoenDurfWaarheid. En we moesten voordat wel gingen slapen nog iets uit doen onderzoek of topje zij koos topje en ik onderbroek. 

Maar naar mijn verbazing heeft ZIJ MIJ BEVREDIGEND WAKKER GEMAAKT. EN DAT VOELT LEKKER ๐Ÿ˜‹

Nou ja dat was het, laat jij het ook weten als jij en die vriend hebben gelogeerd โ€‹@Anonames 

aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6, deel geen seksuele details

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 277 reacties
  • 1 april 2025

Was het leuk?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen