Skip to main content
Hey ik ben een meisje en heb pas een tampon geprobeerd ik heb ze geprobeerd wanneer ik niet ongesteld was is dat erg ik word er ook heel geil van ??? Erg? Alle tips mogen xxxx
Eerlijk gezegd heb ik dat ook gisteren geprobeerd, ik weet niet of het erg is maar het is goed dat je het al is geprobeerd hebt voor als het gebeurt! Xx❤️
Oké dankjewel xx
Hey ik zou geen tampon in doen als je niet ongesteld bent.. want je kan er ziek van worden volgensmij maar dat weet ik echt niet zeker dus ik zou het even op internet opzoeken xxx mij
Oké dankjewel
Ja ik weet niet hoor maar zoek het inderdaad maar even op zoals bellamygirl zegt! Xx❤️
Hee,



Zelf heb ik het gedaan toen ik wel ongesteld Was als je namelijk je tampon eruit haalt voor de eerste keer kan het pijn doen omdat je ongesteldheids bloed je vagina een beetje vochtig maakt daardoor gaat het makkelijker zorg wel dat je niet de tampon te lang laat zitten



Xx meisje ?❤️

Ik heb t ook geprobeerd en weet t ook niet zo goed! En ik heb prc t zelfde als jij.


Als ik jullie was zou ik niet meteen bij je eerste ongesteldheid tampons gaan gebruiken, daar is jullie "ding" waarschijnlijk nog iets te klein voor… 

Dat is niet handig, want als jullie het dan gaan gebruiken dan gaat dat erg veel pijn doen, omdat je vagina al pijnlijker en gevoeliger is als je ongesteld bent.


Als ik jullie was zou ik niet meteen bij je eerste ongesteldheid tampons gaan gebruiken, daar is jullie "ding" waarschijnlijk nog iets te klein voor… 

Dat is niet handig, want als jullie het dan gaan gebruiken dan gaat dat erg veel pijn doen, omdat je vagina al pijnlijker en gevoeliger is als je ongesteld bent.

Behalve als je al gevingerd hebt


Reageer