Geil worden door kleine kinderen

  • 20 January 2023
  • 7 reacties
  • 2392 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Een tijdje terug ging ik oppassen op een jongen en meisje van 6 en 5 jaar. Hun ouders zijn vrienden van mijn ouders. Ik heb ze geholpen met douchen, afdrogen en ze op bed gelegd.

Tijdens het afdrogen voelde ik tussen hun benen en ik merkte dat ik er een beetje nat door werd. Voor mn gevoel was dat echt heel raar, want waarom zou ik geil worden van hun. Het voelde fijn, maar ik weet dat het heel erg fout is.

Ik ben toch geen pedo!!

Ze vroegen of ik weer wou komen oppassen, maar ik twijfel nu wel heel erg. Moet ik dat wel doen als ik geil van ze wordt. Deze week droomde ik er ook over en ik heb de hele dag een raar gevoel gehad erover. 

Heeft iemand tips.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

Ooit van "arousal non-concordance" gehoord? Het houdt in dat jouw lichaam seksueel op dingen kan reageren zonder dat jij het zelf, subjectief leuk vind. Oftewel, een disconnectie tussen jouw lichaam en wat jij leuk vind en/of wilt. Kan ook andersom gaan: jij bent wel emotioneel opgewonden alleen er is geen fysiek bewijs dat jij je zo voelt. 

Om terug te komen op wat ik eerst zei: dat iets seksueel relevant is, betekent niet dat jij het zelf seksueel aantrekking vind. Fysieke opwinding vind plaats omdat jouw onbewuste brein alles wat jij voelt/ziet/hoort/ruikt scannt om te kijken of het seksueel relevant is. Een extreem voorbeeld hiervan is dat wanneer bijvoorbeeld iemand iets hoort over een verkrachting, de persoon fysiek opgewonden wordt. Dat betekent niet dat de persoon verkrachtingen leuk vindt, maar een verkrachtig is zeker wel seksueel dus dat merkt jouw brein op. Makkelijk gezegd, jouw brein doet een beetje dit: "oh hey ik zie/voel/ruik/zie [x], dat heeft met seks temaken (of nou ja, dat denkt jouw brein), er komt misschien dan seks in de toekomst dus ik kan me maar beter erop voorbereiden" en poef, je word fysiek opgewonden. 

 

Als dit voor jou het geval is, dan zou ik je er niet zo druk om maken. Jouw lichamelijke reacties komen niet altijd overeen met wat jij zelf leuk vind. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hopelijk kan je een beetje Engels want hier zijn twee filmpjes in het engels over dit phenomeen als extraatje.

Filmpje 1

Filmpje 2

 

Hi, het antwoord van @kazoo  is geweldig ! Volgens mij klopt dat helemaal. Ik heb zelf ook een keer gehad in het zwembad dat een jongen vlakbij mij voor straf bij een zuil moest staan van de badjuf omdat hij (dachten ze) iets kapot had gemaakt ( was niet zo) en toen zag ik hem in z'n broekje enzo en helemaal verlegen stil staan. En ik had medelijden met hem en wou helemaal niet dat ik dat mooi vond ofzo en toch…. dus nu ik de uitleg van @kazoo  lees denk ik, ja joh ! Dat is het helemaal. Dus als jij, @Meisje NL  je daar ook van bewust bent kun je gerust op gaan passen en probeer tijdens aanrakingen aan iets anders te denken. Iets dat totaal niet geil is. Dat gaat vast helpen.  Ik ben blij dat ik dit gelezen heb. Dank jullie wel !

Sjammetje xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel voor de reacties. Hopelijk is het de volgende keer minder erg. 

X

Reputatie 7
Badge +15

Veel suc6 @Meisje NL ! Ik sluitbme aan bij het antwoord van    @kazoo ! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge +2

Een tijdje terug ging ik oppassen op een jongen en meisje van 6 en 5 jaar. Hun ouders zijn vrienden van mijn ouders. Ik heb ze geholpen met douchen, afdrogen en ze op bed gelegd.

Tijdens het afdrogen voelde ik tussen hun benen en ik merkte dat ik er een beetje nat door werd. Voor mn gevoel was dat echt heel raar, want waarom zou ik geil worden van hun. Het voelde fijn, maar ik weet dat het heel erg fout is.

Ik ben toch geen pedo!!

Ze vroegen of ik weer wou komen oppassen, maar ik twijfel nu wel heel erg. Moet ik dat wel doen als ik geil van ze wordt. Deze week droomde ik er ook over en ik heb de hele dag een raar gevoel gehad erover. 

Heeft iemand tips.

Het kan zijn dat je het gevoel van huid en zeep en  wassen enzo gewoon opwindend vond  en dat het niks ermee heeft te maken dat ze leine kinderen waren kf niet

Reputatie 4
Badge

 

Reageer