Vraag

geil, wat te doen

  • 28 December 2022
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, ik ben vaak geilo alleen ik weet niet wat ik dan moet doen?

vaak gebruik ik mn vingers maar ik vind dat niet heel Fris.

ik ben zelf 9 dus ik kan ook geen  seks speeltje kopen jammer genoeg.

maar soms steel ik wel eens wat van mn moeder maar ik wil graag zelf iets hebbem


3 reacties

Jezelf daar aanraken is zeker niet vies of raar integendeel het is net heel normaal dat je dit wil doen dus je kan gerust je vingers gebruiken of je kan eventueel ook een knuffelbeer gebruiken als seksspeeltje en daar op rijden om het simpel te zeggen. Voor een echt seksspeeltje lijkt 9 jaar mij echt nog wel te jong.

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!

 

9 jaar is echt nog jong… Maar het moet ooit eens beginnen! Ik raad aan om misschien een kussen te gebruiken. Ik weet natuurlijk niet wat je moeder allemaal heeft.. Maar het lijkt me goed om het er met haar eens over te hebben. Ze is natuurlijk ook jong geweest. Je kan misschien eens opzoeken welke voorwerpen je kan gebruiken? Bijvoorbeeld kan je je gsm als vibrator gebruiken. Even een app opzoeken en je hebt iets. Wat je ook kan doen is muziek met oortjes en luid zetten zodat je de bass kan gebruiken als vibrator. 

 

Groetjes <3

lunatjeee.xoxo

Reputatie 6
Badge +4

Hallo allen,

 

Jullie mogen best nog op dit topic reageren maar de topicstarter is verwijderd omdat ze/hij zegt dat ze/hij 9 jaar is. Het forum is voor jongeren vanaf 12 jaar. Zij of hij zal jullie reacties wel kunnen lezen.

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer