Vraag

Geil, wat moet ik doen?

  • 12 September 2021
  • 8 reacties
  • 488 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben vaak geil en heb een vriendje maar weet niet wat ik moet doen.

Help pls.

ik heb ook geen idee hoe je moet fingeren.


8 reacties

Goedendag, ik persoonlijk gewoon wat gaan uitzoeken wat voor jou het leukste is, en vingeren moet je oefenen net zoals de rest, dus het is niet erg als je dat niet kan, ikzou dan zeggen, oefen wat en probeer wat

 

Reputatie 7
Badge +14

hey! hier staan heel veel manieren in over hoe je kan vingeren: 

xx Eenmeisje004

Badge

@Dnfplays

thanks

Reputatie 2
Badge +2

Meestal willen jongens graag seksuele dingen doen dus gwn erover praten en hij helpt je wel…

Laat ff weten wat je met alle info van de reacties doet pls... is altijd leuk om terug te lezen hahahahah

 

Badge

Gwn gaan vingeren, je vind zelf wel wat je lekker vind en ga een keer dingen bij hem doen en dan doet ie t ook bij jou, WEL IN STAPPEN EN NIET METEEN JE HAND IN ZN BROEK DOEN

Badge

Meestal willen jongens graag seksuele dingen doen dus gwn erover praten en hij helpt je wel…

Laat ff weten wat je met alle info van de reacties doet pls... is altijd leuk om terug te lezen hahahahah

 

thanks en isg 

Badge

Gwn gaan vingeren, je vind zelf wel wat je lekker vind en ga een keer dingen bij hem doen en dan doet ie t ook bij jou, WEL IN STAPPEN EN NIET METEEN JE HAND IN ZN BROEK DOEN

thanks

Hoii,

Voor tips raad ik je aan om te kijken op het YouTube kanaal van Spuiten & Slikken, bij Emma’s Peepshow, deze video’s zijn denk ik best een goede bron.

Mvg,
Mij

Reageer