Vraag

geil voor 13 jarige?

  • 12 December 2022
  • 11 reacties
  • 2136 Bekeken

Badge

heey dus ik ben net 13 geworden (meisje) en ben 24/7 geil.  ik heb het al lang zeg maar maar ik vroeg me gwn af of ik de enigste ben van mijn leeftijd. ik ken niemand van mijn vrienden (of toch niet dat ik weet) die hetzelfde ervaart. in de les en thuis zo wat overal denk ik aan scenarios met mij en iemand dat we seksuele dingen doen. ik verlang echt naar seksueel contact of seks ma ja ik ben dan weer te jong..

ik heb ook een beetje ervaring met die dingen dus ik denk dat ik dat dan mis ofzo? is dit normaal


11 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Maar is het zeg maar echt dat je klaarkomt of niet?

Reputatie 1
Badge

Hey, dit is normaal, ik ben zelf 13 en ik heb dit ook. Ik heb ook vrienden die dit hebben, het is wel zo dat sommige mensen dit meer hebben dat anderen.

Badge

ja maar bij meisjes hoor ik dat echt nie zo vaak

Badge +1

Zoals je al zei zijn meiden dat minder vaak maar ik denk als ze het gwn niet durven toegeven omdat ze denken als ze raar aangekeken worden dan

Badge

Is normaal ik heb het nog steeds ben 14 btw maar toen ik 13 en 12 was had ik het ook maar dan heb je high testronomen ofzo idk maar het is normaal geen zorgen

Badge

Hey Anoniemolijven, MensenMens hier! 

Dit is heel normaal. Vaak wanneer jongens en meisjes in de puberteit raken gaan ze experimenteren en komen er bepaalde gedachten naar boven. Geil zijn is helemaal niet gek, dit heeft iedereen weleens. Voornamelijk in de puberteit. 

Toen ik 12 was raakte ik ook weleens opgewonden (of geil, hoe je het ook wilt noemen). Van deze gedachtes afkomen kan nogal lastig zijn. 😂

Je bent in ieder geval niet de enige! 

Met vriendelijke groet, 

MensenMens 

Ik heb dat ook sinds mijn 13e en nu alleen maar meer… ik ben 17

Als je vaak geil bent en aan sex denkt zou je vaak kunnen vingeren en over sex fantaseren en dan klaar komen. 

Badge

Heey! Ik ben ook pas 13 en ik ben al sinds mn 11e geil. Ik krijg altijd ook zijn lekker gevoel in m’n kutje als ik geil word. Meestal doe ik met m’n handen super snel over mn kut wrijven en ik ga op de deken zitten en daarmee neuken en inbeelden dat het iemand is. Aandragen!!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen en zelf ben ook ik de heletijd geil. Daardoor heb ik mezelf toen ik 11 was afgetrokken ben nu zelf 14 en probeer te stoppen maar toch ben ik zelf de hele tijd ook geil.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, ik ben een jongen en zelf ben ook ik de heletijd geil. Daardoor heb ik mezelf toen ik 11 was afgetrokken ben nu zelf 14 en probeer te stoppen maar toch ben ik zelf de hele tijd ook geil.

Je hoeft niet te stoppen. Ik dacht dit ook toen ik 14 was maar het is gewoon normaal om jezelf af te trekken. Blijf het lekker doen het is hartstikke lekker haha.

Reageer