Skip to main content
Vraag

geil van vriend zijn kont

• April 20, 2026
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey jongens,

Ik ben een jongen van 13 en ben hetero. Ik word wel heel geil van de kont van mn beste vrienden, elke keer als we samen zijn hebben we wel een aantrekkingskracht. We knijpen er soms in enzo en met 2 vrienden heb ik een keer mijn pik in zijn kont gedaan met beide onderbroek aan. Ik word daar zo geil van en vind het zo lekker. Is dit normaal?? Dankje voor het invullen alvast!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 21, 2026

het zal een beetje de leeftijd zijn om iets uit te proberen. maar zou jij ook een pik in je kont willen hebben of wil je alleen je pik in een andere jongen stoppen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 21, 2026

Eerlijk gezegd vind ik een jongen die op de billen van andere jongens geilt niet zo héél hetero.  Misschien is het een fase, misschien niet; maar het is in ieder geval niet erg om niet 100% hetero te zijn.  En op jouw leeftijd is het ook wel normaal om dingen te doen met andere jongens. Het is immers niet zo gemakkelijk om een meisje van jouw leeftijd te vinden om seksdingetjes mee te doen (13-jarige meisjes vinden 13-jarige jongens vreemd en kinderachtig, sorry).

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 21, 2026

@Diana zeker, eens. Ik snap niet wat er nou zo erg is aan níét (helemaal) hetero te zijn en daarom wordt er geschreven "Ik ben hetero" wat echt heel tegenstrijdig overkomt. Als je het namelijk hebt over dingen doen of willen met hetzelfde geslacht, is dat niet bepaald hetero.

Maar daar is niks mis mee. Homo, bi, trans, we zijn toch gewoon mensen? Wat boeit geslacht of geaardheid nou? Wmb helemaal niets, zolang jij je gewoon goed erbij voelt.