Vraag

Geil van oma

  • 4 September 2022
  • 5 reacties
  • 2388 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 45 reacties

Hoi, uhmm nou ik was sinds gister dus zaterdak bij mn oma en ik ben nu ook nog bij haar en ik weet niet waarom maar ik word opgewonden van haar als ze me een kusje op mn voorhoofd geeft. Wat ze ook vaak doet wqnt dat doen sws meer omas neem ik aan maar wanneer ze dat bij mij doet word ik echt heel geil en krijg ook soms een stijve ervan ik had al een tijdje het gevoel dat ik op oude omas viel en vond het eerst best wel vaag en raar en schudde het ook van me af want het is denk iktoch wel raar maar nu weet ik wel zeker dat ik op omas val want het gevoel word ook steeds meer en duidelijker ben er ook een beetje onzeker over dus vertel dit ok aan niemand maar aleen hier omdat ik weet dat ik dan anoniem ben.. mijn vraag is dus vallen meer van jullie op oude omas en is dit normaal wat ik heb btw ik val ook gwn op meiden van mn leeftijd want heb nu ook een vriendin en ben al ontmaagd zeg maar maar is het wel normaal dat ik ook op omas val? En hebben jullie het ook???


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hallo

 

Persoonlijk vind ik dit raar… Het kan dat je op iets oudere mensen valt, maar op jouw oma is nu niet bepaald gezond. Ik zou proberen om familie en sexs uit elkaar te halen.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo

 

Persoonlijk vind ik dit raar… Het kan dat je op iets oudere mensen valt, maar op jouw oma is nu niet bepaald gezond. Ik zou proberen om familie en sexs uit elkaar te halen.

oke dankje.

Hi @Cor ,

Persoonlijk heb ik hier geen last van :-) maar het kan zeker zo zijn dat je op oma’s valt. Je kunt het ook anders zien, want misschien verlang je meer naar de liefde die zij jou geven/uitstralen, oudere mensen of naar fysiek contact (ondanks je een vriendin hebt).

Ik zou er niet te veel achter zoeken, houdt het maar lekker bij jouw huidige vriendin en laat oma maar even buiten het liefdesleven. Dat lijkt me het beste ;).

Liefs, Junia

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Cor ,

Persoonlijk heb ik hier geen last van :-) maar het kan zeker zo zijn dat je op oma’s valt. Je kunt het ook anders zien, want misschien verlang je meer naar de liefde die zij jou geven/uitstralen, oudere mensen of naar fysiek contact (ondanks je een vriendin hebt).

Ik zou er niet te veel achter zoeken, houdt het maar lekker bij jouw huidige vriendin en laat oma maar even buiten het liefdesleven. Dat lijkt me het beste ;).

Liefs, Junia

Dankjewel voor je tip! Liefs cor

Reputatie 6
Badge +5

Het kan dat je je aangetrokken voelt tot wat oudere mensen. Daar kan je zelf toch niks aan doen? Je oma is wel familie, dus probeer alsjeblieft niet iets ge beginnen. Verder kan je er lekker van fantaseren, doe vooral je ding. 

joe x

Reageer