Vraag

Geil van nichtje

  • 13 March 2022
  • 6 reacties
  • 1894 Bekeken

Badge +2

 

Ik heb een vraagje men oom en tante en hun kideren kwamen langs we hadden ze al een tijdje niet gezien en het viel me op dat me nichtje best wel groete borsten had je kon haar tepel en ook uit zien steken en ik merkete toen ik daar naar keek dat ik een stijve kreeg ik kon men ogen er maar niet van daan houden toen ze weg gingen drukte ik mezelf nog een keer tegen haar aan en ik voelde gewoon haar tieten en kreeg weer een stijve niemand heeft het gezien maar is dit oke


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey, is gewoon normaal voor je leeftijd, toch is het verstandig om dit niet door te vertellen aan mensen die je irl kent, want dan kunnen ze gaan denken dat je raar bent. 

Groetjes, Sano07

Badge +2

dat is waar 

 

 

Hey hey,

 

Zoals Sano07 al zegt dit is normaal als je in de pubertijd zit.

Wel zou ik op letten dat je geen gevoelens gaat ontwikkelen want dan wordt het natuurlijk lastig. Ook zou ik zorgen dat je geen dingen gaat proberen bij haar daar kan je namelijk flink wat ruzie binnen de familie van krijgen.

 

Succes!

Reputatie 4
Badge +1

@Snoepje 

is niks mis mee, zolang het maar niet de rare stalkende of illegale kant op gaat.

 

@Sano07 

mensen denken overal raar over 

 

@Loesje18 

inderdaad. Familie problemen willen we niet 

Hey, 

Ik denk niet dat het heel raar is zolang het hierbij blijft en je haar er niet lastig mee gaat vallen ofzo.

Zeker normaal. ik heb mijn nicht ook al lang niet meer gezien. kijk er naar uit.

 

Reageer