Vraag

Geil van neef

  • 4 February 2020
  • 2 reacties
  • 2463 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik wil heel even me verhaal kwijt. Ik sliep een aantal maanden geleden bij me neef. Ik ben 14 en hij 18. Toen lagen we op zijn kamer hij in zijn bed en ik op een matras er naast iets lager. Dus wij allebei op ons eigen bed de film kijken, maar opeens hoor ik dat geluid als je mastrubeert en je eikel is een beetje nat dat sop geluid, maar daarna was t weer weg. En toen hoorde ik een adem haling steeds hoger op gaan, en opeengegevenmoment hoor ik zachtjes gehijg, dus toen had ik het gevoel dat me neef aan het aftrekken was op mij (want ik deed of ik effe ging uitrekken en hij keek me starent aan). Onder tussen heb ik ook een stijve gekregen. Maar kort daarna staat ie op en zie ik een ziek grote penis stijf in ze onderbroek, nou ik werd me er toch geil van. Toen draaide die zich om en zie ik ze billen, nou ik dacht ik ga opstaan en ga er in knijpen en bijten. Dit was mijn verhaal amen. Wie heeft er ook z'n waargebeurt verhaal please laat het me weten.


2 reacties

En toen? 

Heyy

Denk dat het niet zo raar is dat je hier geil van werd, we zijn in de pubertijd en onze hormonen slaan op hol. Denk als ik iemand hoor fappen of iemand zie met een zware stijve dat ik er ook een zou hebben hoor

Hoop dat dit je een beetje helpt

Groetjes

Kaas123

Reageer