Oke ik moet dit dus echt even kwijt soms word ik dus geil als ik bijvoorbeeld een meisje van 9/10 zie bijvoorbeeld als ze een strak truitje dragen of een strak broekje ik maak me hier zorgen over hebben jullie dit ook?? Ik ben zelf 15
Hoi,
Dit is niet goed. Probeer aan andere dingen te denken of ga iets anders doen, want je moet je niet hierop focussen.
Groetjes,
justGhast
ja kijk tis best raar mr sommige van die meiden die doen t erom althans heb dat zelf wel gezien beste is om die gedachte te blokkeren en geen raare dingen doen
Hey dit is niet zo goed het kan mogelijk zijn dat als je ouder wordt dat je een pedofiel wordt (ik zeg niet dat je er 1 bent) maar ik zou zeggen dat je er goed over moet denken en probeer ook anders minder naar jongere meisjes te praten. Als je uiteindelijk 18 bent en dit is nog steeds een probleem adviseer ik je om een therapeut te zoeken voordat je iets ergs gaat doen.
Veel succes
Hoi! Ik snap dat dit raar en een beetje eng is. Er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden dat je zo soms kijkt naar meiden van die leeftijd. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat je op wat jongeren vrouwen valt en dan als je bvb 30 bent dan vrouwen rond de 25 aantrekkelijk vind. Maar als je merkt dat je echt gefocust bent op kinderen dan is het belangrijk dat je het er over hebt met een vertrouwenspersoon en dan naar verdere oplossingen gaat zoeken.
Groetjes
Bro zoek professionele hulp aub want dit is echt niet normaal echt niet te doen
Dit lijkt me idd wel erg jong. Respect dat je dit durft te delen. Dit zegt dat je er zelf bewust van bent. Het kan misschien een fase zijn. Maar er is hulp voor te zoeken
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.