Vraag

geil van frikadel broodje

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 3217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik (meisje van 14) word geil van frikadelbroodjes. ik krijg hier altijd een natte van. ik heb er dan ook ooit een in mijn poenie gestoken. de frikadel en de saus voelde lekker maar. het broode prikte. ben ik de enige met dit verhaal of zijn er meer. en hoe kan ik hier vanaf komen?


7 reacties

Heyo,

Meestal kun je zeggen van nee joh er zijn veel meer mensen die hetzelfde hebben. Maar nu met je frikandelbroodje vraag ik me af of er meerdere zijn.

Dat je opgewonden raakt van dingen is trouwens helemaal niet erg hoor. Probeer alleen jezelf te herinneren dat een frikandelbroodje bedoelt is om op te eten en niet bedoelt is om in je vagina te stoppen.

Als je ooit weer zo'n gevoel krijg van ik moet dit lekkere frikandelbroodje in me duwen, gooi dan je frikandelbroodje meteen weg. Of als het al te laat is, gebruik dan je vingers of andere producten die bedoelt zijn voor je vagina. Het is namelijk niet zo fijn al dat bladerdeeg in je vagina. Trouwens nu ik er aan denk het is nog zonde ook! Betaal je €1,50 voor zo'n broodje om het vervolgens niet op te kunnen eten ook🥺.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 2
Badge

Vriend snap je niet dat dit fk fake is? Kijk zijn naam alleen al

Ik wist niet dat we al vrienden waren, maar wat leuk!

Misschien moet je mijn reactie op deze topic is opnieuw lezen. Kom je er misschien zelf achter wat ik denk dat deze topic is. 😉

See ya!

Spookyzx. 

Zonde van die lekkere frikandelbroodjes!!! Geef ze dan aan mij, ik heb altijd honger 🤤😂😂

Ik heb redelijk wat vreemde topics gezien, maar ik heb ook mijn grenzen.
Het is wel een beetje laat voor een 1 april grap…..

Hallo henkdesteen1 :)

Meerdere mensen zeggen dat ze je niet geloven maar ik geloof je nu wel omdat sommige fetishes niet de normaalste zijn, ik heb zo ook aparte fetishes. Je kunt het best een dildo kopen en die misschien nat maken met speeksel en dan doen alsof het een frikandelbroodje is. Een frikandelbroodje is niet bedoeld om in je vagina te doen aangezien daarvoor sexspeeltjes bestaan.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! Ik denk zelf persoonlijk dat je het frikandelbroodje beter op kunt eten, in plaats van om 'm in je vagina stoppen, want er zijn vele andere dingen die je in je poes kunt douwen. Bijvoorbeeld een dildo. Vibrator, of vingers. ik ben zelf een joch van 15. En heb een voetfetish, ik word dus geil van de voeten van meiden. Niet die van jongens maar alleen die van meiden, ieder zo zijn eigen fetish!

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: geef geen schadelijke tips.

masturberen met voorwerpen die daar niet voor zijn bedoeld, kan schadelijk zijn en bv leiden tot infecties

Reageer