Skip to main content

Hai, ik ben tessa en ik was gister op een verjaardag waar ze donuts hadden. Ik pakte er een want donuts zijn lekker alleen toen ging mijn vinger in het gat en dacht ik aan hoe het zou voelen als ik dat in het echt bij iemand deed. Een meisje... Ik kwam toen bijna klaar alleen van het idee al. Is dat raar? Sinds dat dit is gebeurd maken donuts me geil en vraag ik me af of ik lesbisch ben…

Kunnen jullie me misschien helpen? Wat moet ik doen?

Hoi Tessa,

Het is helemaal niet raar hoor. Je kunt van allerlei dingen geil worden, ook van dingen die je niet verwacht.

Nu dacht je gewoon bij die donut aan je vinger in een gat, en ja dat gat kan dan geassocieerd worden met het gaatje van een meisje. Het wil niet meteen zeggen dat je lesbie bent. Ik zou me er niet te druk over maken.

Ik denk bij een donut ook vaak dat ik mijn piemel door dat gat wil steken en dat kan me ook geil maken. Dus je bent zeker niet de enige! Ik moet dat maar een keer gaan proberen denk ik😄

Heb je geen leuke vriendin die je vertrouwd en waar je mee kunt experimenteren? Dan kom je er miss achter of je meisjes ook echt leuk/geil vindt.

Groetjes, Super


Reageer