Skip to main content

Hoi, ikzelf stuur af en toe naakt fotos naar mijn lief en krijg die ook terug maar ik ben soms onzeker over wat ze er van vind. Men piemel is zelf 17 cm en ik ben onzeker dat die te klein is of niet mooi. Letten meiden hier veel op? is het raar dat ik op 14 jarige leeftijd al geil snap?

Heyy, 

Leeftijd

Lengte (in cm)

Omtrek (in cm)

12

7-10,4

7,6

13

8,7-13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16

11,7

https://www.gezondheid.be/artikel/seks-en-seksualiteit/hoe-groot-is-een-normale-penis-15407

Is niks mis mee dus en de lengte doet er verder ook niet toe zolang de boel maar goed werkt. Met dat snappen zou ik wel oppassen het is niet raar dat je opgewonden bent maar naaktfoto's sturen is riskant en dat kan vervelend uitpakken ook al doe je het naar iemand die je enorm vertrouwd dus pas daar wel mee op.

Groetjess, ItsJustMe :)


Zoals @ItsJustMe al zegt boeit je penislengte echt niet. Daar zou ik me dus niet druk om maken als ik jou was. 
Het is normaal dat je nudes sturen naar je vriendin spannend en opwindend vindt maar pas er idd wel mee op. Ik zou sws met elkaar afspreken dat je dat soort foto’s niet opslaat.


als het je lief is waarom moet je er dan ook nog eens pics naar sturen of ontvangen? Je dan haar toch beter in het echt zien en seksen zonder cameras in de buurt? 

Want die pics zijn NU mss leuk maar als jullie geen vrienden meer bent dan hebben ze alleen maar sekswaarde en dus  sturen exen ze soms door naar wieweetwie omdat ze der geen binding meer mee hebben. 

vergeet snap, doe het in het echt !

nog wat: een pic of vid die kan je tig maal bekijken en beoordelen en inzoomen en er veel te veel focus op zetten, als het ware elk haartje gaan tellen en elk bobbeltje knobbeltje puistje gaan bekijken. In het echt is dat niet en dat maakt het veel romantischer en erotieser! 

Wat piemels betreft: mij maakt ni uit of het 15 of 20 cm is. Grotere zijn mss leuk om ze zien en mee te spelen maar voor de echte IRL seks heb ik liever kleinere 

 


@ayalay  jullie hebben elkaar al “naakt” gezien via foto’s en zoals @AnAnIEm zegt waarom spreken jullie niet af “in het echt”


Reageer