Skip to main content

Ik wil graag geil snappen met guyss, iemand tips hoe ik ze kan vinden?

Xoxo

Dat wordt lastig hier want via dit forum mag je geen contact leggen.


Ik weet niet of het mag want ik ben net nieuw

 


Hoi allemaal,

 

even voor de duidelijkheid : het is inderdaad niet toegestaan om dit forum te gebruiken om met elkaar in contact te komen.  Zie hiervoor regel 4:

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

 

Wat wel mag, is tips geven/vragen hoe je anderen zou kunnen vinden om mee te snappen.

Letten jullie op je eigen anonimiteit en veiligheid?

 

Groetjes, Marieke


Ik heb geen tips om ze te vinden maar wel hoe je het veilig kan doen. Gebruik niet jouw prive account. Het beste werkt om snapchat opnieuw te downloaden en dan een nieuw account te maken. Gebruik niet jouw echt naam voor de zekerheid, zorg ook dat je niet jouw telefoon nummer gebruikt of contacten gebruiken aanzet. Ik hoop dat dit helpt!


Hoi,

Soms zijn er op snapchat al aanbevelingen als je een fake account aanmaakt. Maar kijk je wel uit? Want er zijn zó verschikkelijk veel nepaccounts, ook waar een vies oudje van 75 achter kan zitten.

 

Groetjes


Ik denk blijven proberen tot je iemand gevonden hebt anders zou ik het niet weten 


Reageer