Skip to main content

Ik ben een jongen van 14 jaar oud en ik was gister fk geil en toen heb ik geil gesnapt met een meisje van 13 ze stuurde kreunende spraak memo’s en foto’s van haar tieten ik stuurde een filmpje dat ik aan het komen was 

denken jullie dat dit normaal is en hebben jullie het zelf ook gedaan?

Heyy!

Ik denk dat als je het leuk vind dat het heel normaal is, ik doe ook wel eens


Hoi.

Ik denk dat genoeg mensen dit ook doen dus maak je niet zorgen. Zelf heb ik dit nig nooit gedaan.

 

xxx

L


Hoi! Dit is normaal, dit gebeurt vaak! Ik wil het ook maar weet niet hoe. Hoe heb jij dat meisje gevonden?


ze stuurde alleen spraakopnamen en foto’s? 

lijkt me nep. 

voor de rest: alles kan op snap (al is t daar ook nie veilig) maar denk eraan je bent super snel gekloot


Hoi! Dit is normaal, dit gebeurt vaak! Ik wil het ook maar weet niet hoe. Hoe heb jij dat meisje gevonden?

Ik heb eerst geile accounts ge voegd en Daarna men snap opnieuw opgestart en dan staan er allemaal meisjes die dat soort dingen leuk vinden en zo heb ik der gevonden 


@Thomaat 
Hoe vind je die geile acounts dan?


Onnodige quote verwijderd 


Snel toevoegen


@AnAnIEm 
Ze stuurde foto’s in een snap vorm dus het is wel echt 


Wel gedaan maar kreeg iets terug wat ik niet verwacht had dus pas goed op wat je doet


Zou ik niet doen, je gaat er spijt van krijgen


Ze stuurde foto’s in een snap vorm dus het is wel echt 

Je kan foto’s gewoon opladen naar je snap en dan doorsturen. Kan dus heel erg nep zijn. Enige manier is tegelijk vid chat en dan bv zeggen laat 3 vingers zien ofzo. 


Is niet vreemd, doe ik ook vaak.


he @Thomaat hoe doeje dat via snelvoegen want ik wil dat ook alleen bij mij staan er gewoon normale meiden


@Thomaat ook wel eens gedaan via omegle


Weet je het zeker dat het een meisje van 14 is? Of is het een kerel van +40. Ik bedoel mensen kunnen tegenwoordig alles met internet 


Snap is niet veilig als je met random mensen die je niet kent stuurt. Doe maar tien keer een check voordat je iets doet: dus live snap en dan zwaaien, vingers op, duim omhoog, eender wat. Maar geen pics vids, is kans dat nep is ook al zijn het geile belevenissen. Snap je :p 


Reageer