geil snappen

  • 7 April 2024
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Badge

Ik heb al een tijdje een ander account op snap. Waarop ik met allerlei jongen snap en foto’s stuur. Ik weet dat meerdere mensen dit doen maar toch voelt het soms raar omdat ik ook weet dat vriendinnen van mij het heel raar zouden vinden. Ook ben ik bang dat me foto’s gelekt gaan worden en dat mensen me een sletje vinden want ik ben pas 14. Maar is het normaal om op deze leeftijd al zo’n account te hebben?


5 reacties

Badge

hoi anoniem1305 hier

 

ik denk dat je zelf moet weten wat je met dat account op snap doe maar als je ergens bang voor bent zoals dat die fotos worden gelakt dan moet je het niet doen

 

ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt groeten anoniem1305

Reputatie 2
Badge +2

Zolang je niet met je gezicht stuurt, niet je eigen naam gebruikt en geen super identificeerbare dingen op de foto hebt kan niemand weten dat jij het bent

 

Reputatie 4
Badge +3

Ja kun je best doen met een nep account. Heb ik ook wel gedaan. Kan echt wel geil zijn.

Maar zorg dat je onherkenbaar bent en zet ook je locatie uit op snap!

Ik heb dit ook.. Het is misschien niet heel normaal maar je ziet dat veel het hebben. 

Er zijn niet veel meisjes die het hebben. Ik kom veel meiden tegen die willen dat je dan betaald. Maar dat wil ik natuurlijk niet. 

 

Hou het veilig, doe niet je gezicht oid. 

Ik weet dat er jongens zijn die screens maken oid heel dom vind ik dat. Want zo durven mensen dit niet meer te doen. 

Reputatie 4
Badge +3

Zoals hier boven al gezegt word, zolang je fijn bij voelt en geen gezicht en locatie doorgeeft is het toch prima. Ik doe het zelf ook. 

Reageer