Skip to main content
Vraag

Geil op zus

• June 9, 2025
  • 2 reacties
  • 1237 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben een jongen van 15 en mijn zus is 17. Vroeger sliepen we vaak samen en douchten we ook samen (we waren toen 9 ofzo). Nu gebeurt dat niet meer.

Ik ben net terug van een kamp en mijn zus kwam uit de douche naar beneden gelopen. Ze had alleen een trui en een string aan. Ik keek perongeluk naar haar string, en ik werd daar best geil van. Ik probeerde af en toe te spieken naar haar billen of haar vagina. 

is dit raar of hebben meer jongens dit?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Ik denk niet dat het raar is dat je er een beetje geil van werd, maar het is wel gek als je dingen met je zus wil doen of dat je naar haar billen en vagina kijkt

dat je kijkt kan ik ergens begrijpen maar ik zal er geen gewoonte van maken want het is je eigen zus en als ze het door gaat hebben gaat het heel ongemakkelijk en raar tussen jullie worden denk ik

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 11, 2025

Je kan er best een keer naar kijken dat is normaal al helemaal op deze leeftijd en dit zal je ook best geil vinden maar ga er niet elke keer er naar  staren dat is raar, het is je zus als ze het merkt wordt het ongemakkelijk en gaat ze misschien naar je ouders.