Skip to main content

Hoi mensen ik had een paar vragen.

1 geslacht?

2 leeftijd

3 in welke groep / klas zit je

4 Word je wel eens gijl van iemand op school? Zoja, waarvan? Kleding, lichaam? Bij welke les? Vertel gwn een beetje het verhaal eromheen.

@Anoniemjonge 

1 geslacht? Jongen

2 leeftijd 15

3 in welke groep / klas zit je Havo onderbouw klas 3

4 Word je wel eens geil van iemand op school?

Van mijn mannelijke docent van biologie en gym

Zoja, waarvan? Kleding, lichaam? Bij welke les? Vertel gwn een beetje het verhaal eromheen.

Bij de biologie les seksuele opvoeding maakt hij te pas en te onpas van die schunnige grappig bedoelde opmerkingen . Dan zegt die bijvoorbeeld in de klas als we het over condooms hebben dan zal Zanoniem15 (Aangepast door kt) zeker voor XL vragen bij de drogist...dus meiden!! de jongens dan allemaal hilarisch ‘uit’ lachen😂

Bij de gymles heeft diezelfde docent 32 jaar  zo'n mooie Adidas zwarte Trainingspak. Hij heeft een lekker fitness afgetrainde body. 😋Na de gymles als wij de jongens aan het douchen zijn dan komt die soms als ik me in de kleedkamer wil afdrogen met de handdoek express bij me staan. Dan trek hij zijn trainingspak vlug uit voor mijn gezicht. Nu in zijn blote kont met de mededeling zo ik ga me nu lekker het zweet wegwassen . Fluisterde  in mijn oor die van jou begint toch niet te groeien maar jij bent de winnaar..  weer als grapje. 🙄

Reageer