Skip to main content

Ik ben een meisje van 12 en geil op mijn bestie, en dan bedoel ik niet haar uiterlijk, maar haar kont en lichaam….. Op Texel kamp kwam ze uit de douche en een kant van haar handdoek viel af en zag je haar borst, ik deed alsof ik wegkeek maar vond dat eigenlijk heel geil.

Daarna bukte ze om iets te pakken waar ik achter zat, en dus zat haar kont recht in m´n gezicht….

Ik heb echt zin om haar te zoenen en spanken, want ze heeft echt een mooie, dikke reet. 

Door haar ben ik er ook achter gekomen dat ik bi was….

Maar is het normaal dat je zo veel verlangen hebt bij je bestie of gwn een meisje] ????

Ik snap je helemaal, ik denk wel dat het normaal gedrag is voor een 12 jarige aangezien ze de puberteit in gaan.


Jaaa gewoon voor gaan


ik ben een jonge ik denk dat het normaal is want ik doe dat bij jongens dat kijken enzo


Ik vind dat dat wel normaal is hoor, ik heb ook wel gehad dat ik gevoelens had voor goede vrienden en vriendinnen van mij.

Maar wat ik niet snap is dat je zegt dat je niet op haar uiterlijk valt, maar op dingen wat deel zijn van haar uiterlijk. Viel me op en vond ik wel beetje grappig lol.


Reageer