Vraag

geil op klasgenoten in bikini

  • 14 July 2023
  • 7 reacties
  • 1681 Bekeken

Badge

Hoi

Afgelopen dinsdag gingen we zwemmen, en toen zag ik klas genoten in bikini

Ik werd super geil, dus ik deed alsof ik pijn had, daarom ging ik even op een bankje zitten en pakte stiekem mijn telefoon om foto's te maken van klasgenoten in bikini, daarna ben ik samen met een jongen ik een kleedhokje gegaan en samen afgetrokken op die foto's

 

Wat zouden jullie doen in deze situatie??

 

Ben 14 jaar 


7 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey,

 

Ik snap dat je daar door geil word. Dat is ook best normaal, heb ik ook soms. Maar dat je een stiekem een foto maakt en er op gaat aftrekken vind ik zelf best disrespectvol. Ik zou niet weten wat de wet daar voor is, dat zou je zelf even kunnen checken als je wilt. Maar als ik in jouw situatie was geweest had ik zelf geen foto gemaakt en gewoon mijn eigen gang gegaan.

Ik hoop dat je nu een idee hebt gekregen van wat ik vind en wat ik gedaan zou hebben

-Groet!

Reputatie 1
Badge

Ik zou gwn niemand laten weten van die fotos

Begrijpelijk zijn ook wel jongens die mij graag zien in mijn bikini maar om nu foto’s te maken nee dankje 

Badge

Wat zou jij doen als je een mooie jongen zag in zijn zwembroek

Reputatie 4
Badge +3

stiekem foto’s maken van meisjes kan echt niet! Ik zou ze wissen.
Fleur

Reputatie 4
Badge +3

Sry dat kan dus echt niet, iedereen is nu al zo bang dat er foto’s gemaakt worden en dan verspreid en gedeeld worden en dat leid tot dat iedereen supper preuts word. Stiekem foto’s maken is trouwes echt onwettig!!!!!! Stel je voor dat er in’t geheim fotos van jouw kleine lulletje gemaakt worden , dat word lachen. Niet doen dus het is echt NOT DONE 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Kaaserwt 

Kijk dat je gijl van je klasgenoot word, prima maar dat je foto's van haar maakt en daar weet ze niks van en ook nog met een jongen die foto bekijken, srry maar zoals @anoniem088 al zei: disrespectvol

groetjes @Kingboy 👑🤠

Reageer