Vraag

geil op een jongen in de kleedkamer, maar niet gayooi

  • 27 April 2023
  • 6 reacties
  • 889 Bekeken

Badge

Altijd wanneer we ons omkleden tijdens gym zie ik mijn vrienden in de onderbroek staat en dan heb ik zin om hun onderbroeken naar beneden te trekken en te pijpen. Is dit normaal??

 

 

Ben 14 jaar 


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ja dat is normaal hoor. Ook al ben je niet gay als je in de puberteit zit is dit gwn normaal.

Badge

Ja dat is normaal hoor. Ook al ben je niet gay als je in de puberteit zit is dit gwn normaal.

Maar ook als je je dat foto's gaat maken en dan gaat aftrekken op de wc

Reputatie 1
Badge

Ja dat is normaal hoor. Ook al ben je niet gay als je in de puberteit zit is dit gwn normaal.

Maar ook als je je dat foto's gaat maken en dan gaat aftrekken op de wc

Het kan zijn dat je bi bent maar anders weet ik het niet eigg. Ik vind het niet raar maar ook weer niet super normaal. Maar iedereen heeft zijn eigen mening.

Badge

Ja dat is normaal hoor. Ook al ben je niet gay als je in de puberteit zit is dit gwn normaal.

Maar ook als je je dat foto's gaat maken en dan gaat aftrekken op de wc

Het kan zijn dat je bi bent maar anders weet ik het niet eigg. Ik vind het niet raar maar ook weer niet super normaal. Maar iedereen heeft zijn eigen mening.

👍

Reputatie 4
Badge +3

Ja dat is normaal hoor. Ook al ben je niet gay als je in de puberteit zit is dit gwn normaal.

Maar ook als je je dat foto's gaat maken en dan gaat aftrekken op de wc

fotos maken van iemand anders zonder toestemming is illegaal trouwens maar het maakt je niet bepaald gay , i meann t kan 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kaaserwt,

 

nou, ik kan je wel vertellen dat hetero jongens soms ook nieuwsgierig zijn naar hoe andere jongens hun piemel eruit ziet.

Ik heb vaak genoeg iets gedaan met andere jongens en vaak waren ze gewoon hetero, dus je hoeft niet per se gay te zijn als jij dat ook leuk vindt om te doen.

Zelf val ik op jongens en ik vond het niet zo erg dat zij hetero waren. Het was toch vooral experimenteren.

Ik weet niet of ze voor die tijd er over hebben ‘gedroomd’ om mijn onderbroek naar beneden te trekken en me te pijpen, maar wat we deden was ongeveer dat of aftrekken en soms alleen maar voelen, dus ja,zo gk i hetniet, denk ik.

Stiekem foto's maken zou ik niet doen, maar als jullie het allebei geil vinden zou ik zeggen, veel plezier.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer