Skip to main content
Vraag

geil op camping

  • 18 July 2024
  • 10 reacties
  • 1089 Bekeken

Goedendag mensen! Dit jaar gaan we weer naar de camping. Nou word ik altijd boter geil op de camping... Wat kan ik proberen en welke plekken (behalve in de stacaravan) kan ik masturberen? 

Groetjes van mij.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Op de camping kan je moeilijk masturberen dus je kan beter een weekje wachten tot je weer thuis bent. Anders misschien in de wc?? (Openbaar dus) Ligt er ook een beetje aan ben je jongen of meisje??

Reputatie 5
Badge +3

laat je fantazie effe werken joooo 

hangt namelijk af van de situatie per plaatse tog 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Nou je bent in elk geval goud eerlijk 😄😉. Heeft de camping een bepaalde invloed op je? Maar in elk geval, een camping heeft altijd doucheruimtes toch? Nou, muntjes mee en daar dus 😉 ben je ook meteen weer lekker fris en afgespoeld. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@DJ123 midden in de nacht je wekker zetten en naakt over de camping lopen, voor de zekerheid een handdoek meenemen 

Reputatie 5
Badge +3

ASJEBLIEFT NIET IN DE DOUCHE HOKJES!

Tenzij je nog geen sperma hebt vraag ik je om asjeblieft niet in de douchhokjes te gaan fappen. Mensen moeten daar ook nog gaan douchen. Straks moet ik douchen in een douchhokje onder het sperma wat jij dan overal hebt neergespoten met die piemel van je. 

Ik denk dat jij het ook niet lekker zou vinden als je in een douchhokje zou zitten onder iemands cum. Ja of wel maar dan ben je een van de weinige die dat wel smakelijk vinden.

In iedergeval gewoon niet in de douchhokjes. Wc is dan nog begrijpelijk maar doe dan wel klaarkomen in een doekje en niet het toilet vies te maken. Je kan ook 's nachts de bosjes in en daar fappen. Dat voelt veel meer stiekem en spannend. Maar again doe het klaarkomen in een doekje of papiertje. Neem wat toillet papier mee can de wc's en gebruik dat om alles schoon te houden.

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +14

Hey, oeps ja @ik_kan_geen_nickname_bedenken  dat is ook weer waar.   Maar ik vind dat je van mensen mag verwachten dat ze het douche hokje even goed achterlaten. Want dit is idd vies. Maar ook shampoo en zeepresten en haren vind ik ranzig. Maar je hebt wel gelijk. Beter niet doen dus, sorry 🤭 of minstens een halve minuut van je douche tijd gebruiken om je douche hokje even af te spoelen. Want sperma is niet echt lekker om achter te laten maar zeep en haar ook niet.  En misschien mag je ( @DJ123 ) in een eigen tentje slapen? 

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

@Tover01  ja wij slapen dus in een huisje🙈 dus dat wordt lastig

Reputatie 7
Badge +5

Ben ik blij dat we nu onderweg zijn naar een hele grote naturistencamping 

Reputatie 2
Badge +2

@Rick123

Hey jongen,

Ik ga ook dit jaar naar een naturisten familie camping in Belgisch Limburg. Als iedereen naakt is en je bent er al aan gewend dan is de geilheid een stuk minder ...dan op een gewone camping niet iedereen is aantrekkelijk 😂

Ook op vakantie wordt er geneukt of gemasturbeerd. Ik mag niet klagen dat er altijd wel een meisje geïnteresseerd is in mij om het te doen. Mischien ligt het aan mijn grote voeten, lange benen, pretty face  en gespierde body . Dat ik groot geschapen ben valt natuurlijk in het zicht...krijgen meiden zin in seks.🙌

Het sperma laat ik in een condoom.😜 Er ligt een plastic bak bij de douche ruimte voor het deponeren . Geloof me dat elke dag er heel wat gebruikte rubbertjes liggen.

 

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

@Gamer16 ja klopt omdat iedereen naakt is en ik wordt ook door leeftijdsgenoten aangekeken 

Reageer