Hoi er woont een vrouw langs mij ik vindt haar super geil en wil sex maar hoe vraag ik dat ik dacht zelf want heb de sleutel om een keer binnen gelopen met een stijven in mijn broek hij valt dan ook gewoon op 22cm en dan tevragen waneer ik haar hondt weer moet uitlaten want dat moet ik soms pls help ik wil gewoon sex met haar ze is volgens mij rondt 50 ik ben 15
Niet doen
Het is niet omdat het een vrouw is dat ze seks wil met een kind van 15
En de dt regels leren intussen
Peter jongen wat een geil verhaal. Maar dat word niets en is strafbaar voor haar bovendien.
Ik heb een buurmeisje van al 23 ofzo, die ontzettend lekker is, maar dat gaat hem ook niet worden want ik ben 16 en zij zoekt toch echt mannen en niet buurjongentjes. Haar vorige vriend had een auto en was 26 ofzo.
Ik was vandaag dus bij haar binnen en dacht dat ze niet thuis was en ik was best geil dus ging ik aftrekken (in haar huis ) en ja toen kwam ze binnen en ze schrok en ik zei meteen sorry maar toen vroeg ze of dat ze hem mocht aan raken en ik zij ja tuurlijk en toe zij ze dat ik morgen teruch mag komen voor een verassing
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.