geil in kleedkamer gym

  • 12 November 2023
  • 3 reacties
  • 1379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jongen van 16 jaar uit Nederland. Ik ga naar de fitness samen met mijn vrienden. Er zijn douches maar men vrienden willen daar niet douchen. Als ik thuis ben aan het aftrekken fantaseer ik dat ik samen met een van men vrienden sex heb onder de douches in de kleedkamer. Ik heb zen lul nog nooit echt gezien maar wel in onderbroek. Hij ziet er zo geil uit. Wat zouden jullie doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Als je het niet persee erg  vind dan doet het denk ik niet zon kwaad en mag je het gewoon doen. Het is alleen wel belangrijk dat je die vriend niet oncomfortabel ermee gaat maken, dus probeer dan geen sexuele dingen met hem te doen als hij niet gay is en vertel ook niet zomaar wat je allemaal fantaseert. 

Weet je van jezelf dat je gay bent of is dit meer een uitzondering/denk je dat je niet gay bent? Want als je vaker zo geil wordt van jongens ben je misschien bi of gay. Dat is natuurlijk helemaal niet erg

Ik zou iniedergeval even nadenken of je je er zelf wel oke bij voelt dat je dit doet en gewoon zorgen dat je niet hun gaat forceren om sexuele dingen te doen met jou.

Reputatie 7
Badge +5

Misschien moet je het voortouw nemen en ze zeggen dat jij je wel gaat douchen misschien gaan zij dan uiteindelijk ook

Reputatie 7
Badge +5

Oh ja ik zou me wel douche (naakt)

Reageer