Skip to main content

geil en alleen thuis

• April 30, 2026
  • 6 reacties
  • 369 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiiiiii! Ik ben binnenkort alleen thuis en wil iets geils doen ik wil jullie vragen of je een lijstje met opdrachten kan maken die ik uit zou kunnen voeren dan  ben een jongen van 12 als je vragen hebt hoor ik het wel ik hoor graag van jullie ideen ! 

btw heb geen seksspeeltjes of iets dergelijks en ook geen vriendin helaas..

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 30, 2026

Hey, heb jij de zoekfunctie al eens gebruikt? 😉

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=alleen+thuis

Talloze topicstarter en wrs evenveel tips. Kijk maar lekker rond. Ik blijf bij mijn antwoorden van eerder. 

Yusa. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 30, 2026

hoe lang ben je dan alleen thuis. vraag een vriendje of vriendinnetje om leuke dingen mee te doen. op verschillende plekken in je blote piemel en billen rondlopen. jezelf in de spiegel knuffelen. met je piemel spelen zolang je maar geen pijn in je ballen op piemel krijgt. filmpje maken van jezelf. laat maar horen of zien wat je gedaan hebt.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 30, 2026

Hey ik vroeg altijd mijn beste vriendinnen om wat leuks te doen meestal  in zomer was toples zonen samen 

Forum|alt.badge.img

hoe lang ben je dan alleen thuis. vraag een vriendje of vriendinnetje om leuke dingen mee te doen. op verschillende plekken in je blote piemel en billen rondlopen. jezelf in de spiegel knuffelen. met je piemel spelen zolang je maar geen pijn in je ballen op piemel krijgt. filmpje maken van jezelf. laat maar horen of zien wat je gedaan hebt.

Een hele middag ongeveer 

Forum|alt.badge.img

Hey, heb jij de zoekfunctie al eens gebruikt? 😉

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=alleen+thuis

Talloze topicstarter en wrs evenveel tips. Kijk maar lekker rond. Ik blijf bij mijn antwoorden van eerder. 

Yusa

dankje!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2026

nou dan heb jij wel wat tijd om iets te doen wat er al is gezegd. of probeer iemand uit te nodigen, of ga opzoek naar de prostaat ga in een koud bad zitten. laat weten wat je hebt gedaan.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: 

plaats op het forum geen illegale content