Vraag

geil door navels

  • 21 October 2021
  • 5 reacties
  • 555 Bekeken

Badge

hoi

 

ik vindt het altijd wel heel geil als ik zo navels zie zoals als iemand een croptop ofzo draagt, vindt ik het altijd geil. ben ik de enige en is dit raar?

bv. vandaag stond er een klasgenoot op een stoel voor mijn neus voor een proefje dat we moesten doen en zij stak haar armen in de lucht waardoor ik de helft van haar buik kon zien en haar navel, en dan kreeg ik meteen een stijve.


5 reacties

Hoi jongenofmeisje,

Zelf ben ik een meisje dus kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Toch begrijp ik het als sommigen dat geil vinden. Veel mensen vinden het namelijk sexy.

Groetjes,

1anoniempje1

Iedereen heeft zo z’n voorkeuren en dat is helemaal prima. Het lijkt me persoonlijk wel wat onhandig, maar als jij en anderen er geen last van hebben, zou ik niet echt actie ondernemen. Hoe sta je er zelf in?

Reputatie 1
Badge

opzich vind ik een navel totaal niet geil, wanneer iemand zichzelf aftrekt en dan de navel vult met sperma dan vind ik het alweer wel geil, nadien kan je goed de navel uitslurpen dan, maar opzich vind ik een navel niet geil, alleen als er sperma in zit

Ondanks dat ik een meisje ben snap ik je wel zelf vindt ik navels ook heel mooi. en jongens vinden mij navel ook behoorlijk mooi ik heb dus ook nog eens zo uitpuilende navel plus dat ik ook nog eens heel vaak navel truitjes sport bh’s en bikini’s draag 

opzich vind ik een navel totaal niet geil, wanneer iemand zichzelf aftrekt en dan de navel vult met sperma dan vind ik het alweer wel geil, nadien kan je goed de navel uitslurpen dan, maar opzich vind ik een navel niet geil, alleen als er sperma in zit

Dat kan ook niet met iedere navel zelf heb ik een uitpuilende daar kan dat niet

Reageer