Skip to main content

Normaal als ik klaarkom dan spuit er sperma uit en nu wordt je ook haast niet meer stijf bij aftrekken en geen sperma bij klaarkomen, moet ik mij zorgen maken?

Misschien dat je je te vaak op een dag aftrekt!!


Dan weet je nu hoeveel keer je kan rukken totdat het op is. Ik wed dat als je het gewoon een paar dagen niet doet(aftrekken) dan heb je vanzelf wel weer zaad.

Hebben meer jongens dit wel eens gehad? dat er niks meer uitkwam?


Dan weet je nu hoeveel keer je kan rukken totdat het op is. Ik wed dat als je het gewoon een paar dagen niet doet(aftrekken) dan heb je vanzelf wel weer zaad.

Hebben meer jongens dit wel eens gehad? dat er niks meer uitkwam?

Bij mij is er nog nooit iets uitgekomen 


Dan weet je nu hoeveel keer je kan rukken totdat het op is. Ik wed dat als je het gewoon een paar dagen niet doet(aftrekken) dan heb je vanzelf wel weer zaad.

Hebben meer jongens dit wel eens gehad? dat er niks meer uitkwam?

Bij mij is er nog nooit iets uitgekomen 

Komt wel. Iedere jongen krijgt het. sommige laat sommige vroeg.


Hey jongens,

Er komt geen zaad  meer uit jouw penis of een druppeltje slijm...als je te vaak gaat ejaculeren op een dag kort na elkaar.  Je bent dan ook niet meer geil en sexueel opgewonden krijg je een slappe penis. Meestal is de zaadproduktie na 24 uur bijgevuld in jouw ballen en de prostaat die deze kleverige vloeistof aan maakt.

(groot deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

(afbeelding verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum). 

 


Dan weet je nu hoeveel keer je kan rukken totdat het op is. Ik wed dat als je het gewoon een paar dagen niet doet(aftrekken) dan heb je vanzelf wel weer zaad.

Hebben meer jongens dit wel eens gehad? dat er niks meer uitkwam?


Ik heb een keertje bij een heerlijke vrijpartij gehad dat ik 3x was klaargekomen en bij 4e keer kwam ik klaar over mijn vriendin haar gezicht en was mijn zaad ook op. Normaal als ik klaarkom spuit het eruit maar dat was toen niet, Is voorkomen normaal.


Reageer