Vraag

Geen sperma bij aftrekken

  • 30 November 2020
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi mensen. 

Ik zit met een vraag... Ik trek af.. Het is super lekker.. Alleen als ik klaarkom komt er geen sperma uit me penis.. Ik ben 14 jaar maar weet niet wat er mis is... Zouden jullie me willen helpen? Want ik wil echt een keer lekker kunnen klaar komen In een sok ofz of lekker dat me hele bed nat is door sperma.. Ik weet ook niet zeker of ik een natte droom heb gekregen.. 1 jaar geleden was me onderbroek wel nat maar er was geen wit spul te zien.. Help me plss


6 reacties

Badge +1

Komt vanzelf wel ik kwam ook niet klaar toen ik begon ik begon met trekken toen ik twaalf was maar ben best vroeg in de puberteit nu kom ik wel klaar ben nu dertien maar zou zomaar kunnen dat jij later in de puberteit bent maar als het nog veel langer duurt mischien met je ouders erover hebben

Komt vanzelf wel ik kwam ook niet klaar toen ik begon ik begon met trekken toen ik twaalf was maar ben best vroeg in de puberteit nu kom ik wel klaar ben nu dertien maar zou zomaar kunnen dat jij later in de puberteit bent maar als het nog veel langer duurt mischien met je ouders erover hebben

Ja is grote kans.. Maar ja vindt t best jammer

Badge +1

Snap ik maar het is ook niet altijd handig want als je klaarkomt met sperma moet je altijd opruimen en ik ben al een keer betrapt daardoor 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

same

Badge

heb ik ook ik heb ook nog geen sperma


 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-

I heb geen sperma als ik klaarkom wel het heerlijke gevoel ik vind het wel chill

Reageer