Vraag

geen sperma

  • 8 March 2023
  • 8 reacties
  • 463 Bekeken

Badge

Hoi!

Ik trek mezelf regelmatig af maar als ik klaargemaakt komen er misschien 2 of 3 druppels doorzichtig spul uit het plakt wel heel erg, maar het is geen sperma,  is er een manier om sneller sperma te krijgen ofzo want wil heel graag sperma en wil weten hoe het is, ik ben 14 jaar, bijna 15. Dankjewel alvast


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Een weekje nie aftrekken, jou ballen moet zaad cellen maken maar dat kan niet zo snel als je de hele tijd aftrekt 

Reputatie 7
Badge +17

Nee, er is geen manier om sneller sperma te krijgen. Dat gaat vanzelf. Gewoon doorgaan met rukken dus en geduld hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Nee, er is geen manier om sneller sperma te krijgen. Dat gaat vanzelf. Gewoon doorgaan met rukken dus en geduld hebben.

Volgens google wel maar ik weet ook niet of ik da kan vertrouwen:

“Het is wetenschappelijk bewezen dat jongens en mannen die minder vaak masturberen of geslachtsgemeenschap hebben meer kans hebben een natte droom te krijgen. Ook seksuele gedachten overdag kunnen 's avonds in een zaadlozing eindigen”.

 

 

Badge

Ik snap jullie reacties maar ik snap t niet, want ik zit ook in de puberteit, heb al een snor en baard begint te groeien, dus ik snap dat niet.

Reputatie 7
Badge +17

@benebird klopt ja. Maar dat is als je al sperma hebt. Als je nog helemaal geen sperma hebt gaat minder rukken niet helpen.

@ANONIEMEN JONGEN11111 Je moet gewoon geduld hebben. Het komt echt vanzelf wel een keer. Bij de een wat later dan bij de ander. Je moet maar zo denken, nu hoef je na het rukken nog niks op te ruimen. 😄

Reputatie 7
Badge +9

klopt ja. Maar dat is als je al sperma hebt. Als je nog helemaal geen sperma hebt gaat minder rukken niet helpen. -tim16- oh ok sorry🤣

Reputatie 5
Badge +4

Je kan je eerste zaadlozing al hebben op je elfde, maar het kan ook zo zijn dat dit pas gebeurd als je achttien bent. 

Reputatie 1
Badge +1

het moet sperma zijn want je plasbuis wordt dan afgesloten dus het kan geen plas zijn

Reageer