Skip to main content

Dag allemaal

 

Ik ben 15 jaar

Ik schaam me voor mijn penis want hij is klein namelijk 4cm slap en 8cm stijf. Ik heb ook nog helemaal geen schaamhaar.

Wat kan ik eraan doen?

Ik denk dat je niet veel kunt doen. Aan de lengte van je piemel niet iig. Waarom je nog geen schaamhaar hebt kun je misschien een berichtje naar je huisarts sturen suc6 


Misschien kom je gewoon wat later in de puberteit, ik zou voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts? Heb je andere tekenen van de puberteit?


Hey @Anymous8383828282818,

Aan de lengte van je piemel kan je niks aan doen helaas, dat is gewoon zo.

Het klinkt raar maar misschien zit je nog niet in de puberteit? Heb je wel de andere kenmerken van de puberteit? (Zwaardere stem, groeispurt, etc)

Groetjes, @Monkeyboy08


Hoi, ik zou zeggen wees blij dat je nog geen schaamhaar hebt.

En over een kleine piemel het maakt echt helemaal niks uit welke lengte een piemel heeft het maakt je niet beter namelijk ofzo ;) 

 

Groetjes Tinker.fan


Hoi, ben het met de rest eens. De puberteit hoort bij jongens tussen de 9 en 14 te beginnen. 

Heb je andere tekens van de puberteit? Zoals een lagere stem krijgen, groeispurt, lichaamsbeharing,  bredere schouders of meer spiermassa? Heb je al een natte droom gehad / produceer je al sperma?

Zo niet, raad ik je aan om naar de huisarts te gaan. Ik ben geen dokter maar vgm is er dan iets mis met de productie van geslachtshormonen en dus testosteron. 

Succes en groetjes!


Reageer