Vraag

geen onderbroek in pyjama

  • 9 February 2020
  • 15 reacties
  • 3730 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy

Soms als ik in me bed lig doe ik me pyjamabroek aan zonder onderbroek, is dit raar? Zijn er meer mensen die dit doen? Vindt het best wel lekker als alles lekker hangt ;)

Alvast bedankt voor reacties!

Kaas123


15 reacties

Hoi

 

Draag gerust wat je zelf het comfortabelst vindt. Sommigen dragen graag een pyjama, anderen slapen graag naakt, en anderen dragen dan weer liefst geen ondergoed. Dat lijkt me allemaal even prima, zolang je je er prettig bij voelt. 

 

Gr. Kenshin

Is niet raar hoor. Dat doe ik ook wel eens. Maar wat maakt het uit of het ‘raar’ is? Wie ziet het? 
 

Doe wat je fijn vind en als het lekker zit moet je het vooral doen!

 

xx

Denk het niet. Zelf draag ik geen ondergoed onder mijn joggingbroek. Zoals jij ook aangeeft het hangt dan, vooral snachts als je slaapt en je hebt een erectie.

Hoi

 

Ik ben zelf 15 en slaap gewoon naakt ik snap best dat je dat fijn vind maar dan moet je meschien gewoon een keer zonder broek proberen 

Heyy @Lk144 

Wil ik wel eens proberen maar tegen de morgen ligt heel me bed vol met voor echt vrees ik . Is wel een beetje onhandig denk ik. Toch bedankt voor de tip!

Hi Kaas123,

ik vind het niet raar als je geen onderbroek aan hebt, ook al heb je dan wel een pyjamabroek aan.

Ik snap wel dat dat lekkerder voelt, want zelf slaap ik altijd helemaal bloot. Niks van (knellende) kleding aan, is gewoon lekkerder.

 

Dat je soms voorvocht hebt of een natte droom met sperma, ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar alleen voorvocht valt meestal wel mee. Behalve soms als je donkere lakens hebt, dan zie je soms beetje wittige vlekken. Maar wij moeten toch zelf ons bed opmaken en afhalen en dan rol je die een beetje op, zodat je het niet ziet. Als je een natte droom hebt, dan moet je sws je laken wel verschonen, ook al heb je een onderbroek aan.

Mijn neefje logeerde een keertje bij ons en hij had nog wel een onderbroek aan, maar kreeg een natte droom en heel dat bed was nat. Niet alleen zijn onderbroek. In zijn onderbroek was natuurlijk wel de meeste sperma, maar die lekt wel een beetje door, toch iig dat natte.

 

Maar ja, dan gewoon ff in de wasmachine gooien en een uurtje later in de droger en alles is weer opgelost.

 

Succes!

 

Groetjes,

M&M's

Heyy @M en Ms 

 

Als ik naakt ben heb ik altijd instant een erectie , en ik kan alleen slapen als ik op me buik lig, dus is het een beetje onhandig om met die stijve tussen men buik en matras gekneld te zitten. Zou het wel graag eens proberen maar weet nooit wanneer het juiste moment er is .

Groetjes

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Ik doe dit ook. Het is gewoon zo fijn, je voelt je vrij ofzo. Dus het is niet zo raar.

XX ikbencool4

Het is niet raar, ik ben ook onderbroekenloos in mijn pyjama meestal

 

Eigenlijk is niks raar. Want iedereen vind iets anders normaal en iets anders raar. Ook vind iedereen iets anders fijn.  

Ik slaap in alleen mijn onderbroek, sommige slapen alleen in pyjama, andere helemaal naakt, enzovoort. Niks raar dus hoor. 

Jij kan het wel beleven als dat het raar is. Maar eigenlijk valt dat dus wel mee hoor. Ik nvind het niet raar en veel nadere hier ook niet zo te lezen

Badge

ik doe  s nachts geen onder broek al een mijn pyjamabroek

 

Reputatie 2
Badge

mijn moeder vertelde mij vroeger dat mijn piemel snachts moest ademen en dat een slip dus niet hoorde s nachts, enkel een pyama broek. geen idee, nooit over nagedacht. ik draag dus nooit een slip onder mijn pyamabroek ...

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, dat is niet raar hoor!

Zelf slaap ik naakt of alleen in mijn korte broek


Onderoek heeft altijd zo’n aparte geur en het zit krap als je wakker word

Mijn ouders vinden het niet netjes En ongezond Als ik een onderbroek aan houd in mijn pyjama  bij het slapen gaan

Reputatie 7
Badge +5

Niks is raar maar ik slaap al zolang ik me kan herinneren helemaal naakt 

Reageer