Vraag

geen onderbroek dragen

  • 15 August 2020
  • 14 reacties
  • 6056 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik vind het veel lekker zitten/geil om zonder onderbroek een broek aan te doen. Het voelt lekker vrij enzo, maar ik heb een probleem. Iedere keer als ik naar de wc ga om te plassen en mijn penis afveegt blijft er maar één druppel hangen en als die druppel dan tegen je broek aan komt heb je een vlek (ik heb al geprobeerd om die druppel weg te halen dan komt er gewoon weer een nieuwe) heeft iemand tips? En dragen jullie ook graag geen onderbroek? Of juist wel) alvast bedankt voor je antwoord


14 reacties

Hey Anonymous,
 

Ik draag vrijwel altijd een onderbroek, behalve als ik ga zwemmen. Ik heb zelf geen last van dit probleem, dus ik kan helaas geen goed advies geven.

Een onderbroek zorgt er natuurlijk wel voor dat het probleem dat je nu hebt niet meer voorkomt (of wel gebeurt, maar dat het niet te zien is). Anderzijds begrijp ik ook zeker wel dat het lekker is om zonder onderbroek rond te lopen. Als tussenoplossing zou je daarom bijvoorbeeld hele wijde onderbroeken kunnen kopen, zodat je nog wel het gevoel hebt dat je klokkenspel loshangt, maar dat je het probleem niet meer hebt. 

Mocht het wel echt een probleem worden of het is niet op te lossen dan kun je er natuurlijk altijd mee naar de huisarts gaan!


Groetjes anoniempje4904

Heyy

Ik vind het wel chill om te slapen. Lekker losjes.

Om je probleempje te voorkomen, lukt het om af te deppen met een toiletpapiertje? 

Anders kun je, als je plast terwijl je in het toilet bent een toiletpapiertje in je broek leggen die dan de overgebleven plas opneemt. Als je dat doet, zorg er wel voor dat het papiertje er niet uitvalt. Is nogal raar als er opeens een wc-papiertje uit je broek valt.

Groetjs

Hi Anonymous469,

 

ik weet niet of je net als mij een lange voorhuid hebt? Ik doe die altijd een flink stuk naar beneden als ik ga plassen, zodat er geen plas onder m’n voorhuid kan blijven zitten. Dan ff een slinger eraan geven of zoals @Kaas123 ook al zei ff deppen met een papiertje en hopelijk heb je dan geen druppeltjes in je spijkerbroek.

 

Ik ben wel graag bloot, maar dat is meer lekker bloot zonnen in de tuin of op het naaktstrand en ik slaap altijd helemaal bloot, maar ik heb meestal wel gewoon een onderbroek aan als ik een spijkerbroek aan heb. Het gebeurt wel eens dat als we onverwachts gaan zwemmen en je mag niet bloot dat ik dan in mijn onderbroek ga zwemmen en die trek ik dan uit (omdat die nat is) als ik weer mijn spijkerbroek aantrek.

Maar dan krijg ik al snel een stijve piemel omdat ie langs de spijkerstof schuurt en als ie niet stijf wordt dan gaat ie zo naar beneden (in mijn broekspijp)  hangen, wat nogal opvallend is, dus dat is ook niet echt tof.  ik bedoel, ik krijg al aandacht genoeg en hoef niet nog extra.

 

Dus ja, als je een lange voorhuid hebt, heb je misschien iets aan mijn verhaal en anders weet ik het ff niet.

Oh, ik bedenk nog iets. Maar als het zo maar één druppeltje is waarom duw je je piemel dan voordat je 'm in je broek stopt niet even tegen je broekspijp ofzo of één of andere random plek. Das niet zo erg als daar een klein nat plekje zit, toch. Met handen wassen heb ik soms ook wel natte spetters op mijn shirt of broek. Hopelijk denken ze dan niet dat ik mezelf heb onder gepist :joy:

 

Groetjes,

M&M's

 

Badge

ik deed af en toe ook geen onderbroek aan, soms ook niet op school,  1x was ik het vergeten dat ik LO had, en ik had geen onderbroek aan :flushed:  ik zei dat ik ziek was, gelukkig “geloofde” mijn leerkracht dat, anders zagen de anderen dat ik geen onderbroek aanhad :p 

 

ja bij mij komt er ook altijd een drup, kan je weinig aan doen denkik, mijn broek stinkt dat wel een beetje naar zeik, maarja, andere dag andere broek hé :p

Reputatie 7
Badge +5

Probeer je wel alles uit je urinebuis te “kneden” ben het woord even kwijt

Reputatie 7
Badge +5

Af te knijpen dat was het volgens mij hahaha😉

Badge

Hallo, ik vind het veel lekker zitten/geil om zonder onderbroek een broek aan te doen. Het voelt lekker vrij enzo, maar ik heb een probleem. Iedere keer als ik naar de wc ga om te plassen en mijn penis afveegt blijft er maar één druppel hangen en als die druppel dan tegen je broek aan komt heb je een vlek (ik heb al geprobeerd om die druppel weg te halen dan komt er gewoon weer een nieuwe) heeft iemand tips? En dragen jullie ook graag geen onderbroek? Of juist wel) alvast bedankt voor je antwoord

Ik draag altijd een onderbroek ook tijdens het zwemmen alleen doe ik los in de bos als ik ga slapen dan heb ik een sportbroek aan vaak wacht ik dan met aantrekken zodat ik weet dat m’n piemel helemaal droog is. Ik hoop dat je er wat aan hebt !

Tip: ga naar een naaktstrand😀

Reputatie 4
Badge +3

ik draag wel altijd een onderbroek, maar niet in de nacht. maar doe vooral wat jij fijn vind.

Reputatie 1
Badge +1

Ik draag vaak geen inderbroek onder mijn broek niet omdat ik het fijn vind maar omdat ik dan net gedouched heb en geen onderbroek verspil en als ik ga plassen ga ik gewoon een soort aftrekbeweging maken en dan komt alle urine eruit

Badge

koop inlegkruisjes dikke maat

liefs,

No-Bib

Reputatie 1
Badge +1

Ik ging ook een keer naar school zonder onderbroek en had een jogging broek aan.

Ineens trok iemand mijn joggingbroek naar beneden terwijl ik net bij een groep meiden stond 

Badge

ik doe nachts geen onderbroek en overdag en na school de ik dierecht mijn onder broek uit als ik thuis kom 

Reputatie 4
Badge +2

ik zou wel onderbroeken want als je grote word. word je piemel ook grote dat betekent als je geen onderdraag zie je piemel door de broek en dat wil je niet hebben 

Reageer