Vraag

👉🏻 Geen interesses in seks 👈🏻

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
ik ben een jongen van 15 en heb geen zin in seks of om me zelf aftetrekken. Ik kan het wel maar het doet pijn omdat me voorhuid te strak zit dus geen angenaam gevoel geeft. Ben een paar keer klaargekomen door om te mastuberen alleen gebeurt zelden. Ik ben wel aan het puberen en heb ook een hoop achter de rug, heb best vaak een stijve en een natte droom, ik kon hier niks over vinden op google. en ben ook hetro daarbij dus heb geen dingen met op welke geslacht ik val en zo.

3 reacties

Het kan zijn dat je pubertijd een beetje traag op gang komt.
Daar hoef je je verder geen zorgen om te maken.
Je seksuele gedrag komt op een dag toch aan het licht.
Maar het is nu zeker lastig als het neerkomt op anderen mensen.
(Bijvoorbeeld: je vrienden hebben het over knappen dames).
En jij hebt er dan een ander gevoel over.
Alles komt op zijn tijd.
Groetjes, JeremyPrive
Hoi

Het is geen vereiste om seksuele verlangens te hebben. Je doet alles op je eigen tempo, en masturberen is geen verplichting. Je hoeft jezelf niet te dwingen tot bepaalde gedachten.

Als je pijn ervaart, kan het goed zijn om hiermee naar de huisarts te gaan. Ook als je geen grote behoefte hebt aan masturberen, is het goed om ervoor te zorgen dat je dit pijnloos kan.

Zoals Jeremyprive zei, kan het af en toe lastig zijn om leeftijdsgenoten over seks te horen praten, terwijl jij daar minder mee bezig bent. Als je het met de onderwerpen die zij aanbrengen gehad hebt, zou je kunnen proberen om van onderwerp te veranderen. Je zou ook kunnen aangeven dat je er niet zo mee bezig bent. Misschien voelt iemand uit jouw vriendenkring zich ook wel zo.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge
dan moet je besnijden abbi dan doet je huid geen pijn

Reageer