Vraag

geen interesse in liefde en alles wat er mee te maken heeft.

  • 1 April 2020
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, 

het kan aan mijn leeftijd liggen in ben 14 bijna 15, maar ik dus precies zero interesse in jongens, meisjes  of whatever. Ik vinger ook niet, heb het wel eens geprobeerd maar vind het niks aan. Voor de rest lijkt het qua andere mentale leeftijd bijna eerder alsof ik een beetje voorlig. Het is niet alsof ik er echt bang voor ben of het verafschuw,  het hoeft voor mij gewoon niet. Is dit leeftijd en komt het nog wel of is er een andere reden?

 

Xx me.  


2 reacties

Hai, 

ik herken wel waar je vandaan komt. Ik ben zelf 16 en heb voorheen ook echt nooit interesse gehad in alles rondom seks.  Bij mij kwam het uiteindelijk voornamelijk omdat mij verteld werd dat seks was tussen een man en een vrouw en ik zag dat voor mezelf niet zitten, nadat ik realiseerde dat ik op meisjes viel (lesbisch) ben ik iets meer geïnteresseerd geraakt. 

Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dit ook jouw geval is, je zegt namelijk dat je niet geïnteresseerd bent in wat dan ook. Het kan ook zijn dat je aseksueel bent (je niet seksueel aangetrokken voelen tot iemand), of dat het idd gwn niet helemaal je ding is seks. 

Maar je bent nog 14 bijna 15 dus blijf gwn experimenteren, er is geen haast om een label op jezelf te plakken of wat dan ook. Gwn lekker jezelf blijven daar is niks mis mee! 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, antwoorden mag altijd :) 

xx eli

Reputatie 4
Badge +3

Je kan ook aseksueel en of aromantisch zijn? 
Doe er maar eens een google search naar 😌

Reageer