Skip to main content

Hoi allemaal, 

Ik ben een meisje van bijna 17 jaar en heb cupmaat c.

Als ik over mijn borsten wrijf/knijp/streel of dat bij mn tepels doe voel ik niets bijzonders. Kwa opwindend gevoel zegmaar ook niet als ik mastrubeer ofzo. Is dit raar. En hoe kan ik hier wel gevoel in krijgen of geil van worden?

Want het lijkt me wel heel geil dat als ik erover heen wrijf/streel/knijp dat ik er dan opgewonden van word, maar het doe me niks.

Waar zou ik wel kunnen kunnen wrijven/strelen/knijpen om geil te worden?

Hebben jullie verder nog tips?

Groetjes een meisje xxx

Hee, dat is wel raar want normaal gesproken zou je wel gevoel moeten hebben als je aan je borsten zit. Misschien kan je proberen om niet gelijk aan je borsten te voelen maar als je opgewonden raakt. Ik weet niet of dat verschil maakt maar je kan ook aan je tepels zitten. Of je als je geil bent kan je aan je vagina eerst stelen en dan je borsten. 
ik hoop dat ik je heb geholpen:) 

Groetjes F 

Vindt jezus.hij kan je helpen.

Hee, dat is wel raar want normaal gesproken zou je wel gevoel moeten hebben als je aan je borsten zit. Misschien kan je proberen om niet gelijk aan je borsten te voelen maar als je opgewonden raakt. Ik weet niet of dat verschil maakt maar je kan ook aan je tepels zitten. Of je als je geil bent kan je aan je vagina eerst stelen en dan je borsten. 
ik hoop dat ik je heb geholpen:) 

Groetjes F 

Ja, ik voel dus wel wat. Gewoon dat je het aanraakt net zoals je je arm aan zou raken ofzo. Maar ik voel er gewoon niks bij kwa opwindendheid. Ook niet als ik aan mn tepels zit...

Ja, ik voel dus wel wat. Gewoon dat je het aanraakt net zoals je je arm aan zou raken ofzo. Maar ik voel er gewoon niks bij kwa opwindendheid. Ook niet als ik aan mn tepels zit...

Misschien kan je naar een dokter gaan? Die kunnen je het beste helpen en die kan je vertellen wat er aan de hand is. Ik weet het anders ook niet meer… 

Misschien kan je naar een dokter gaan? Die kunnen je het beste helpen en die kan je vertellen wat er aan de hand is. Ik weet het anders ook niet meer… 

Ja zo ernstig is het denk ik ook weer niet, zoals ik al zei het is niet dat ik niks voel. Ik voel wel gewoon dat ik het aanraak. Maar ik word er gewoon niet geil van ofzo..

Heehee!!

Ik heb dit ook.  Ik word er ook helemaal niet opgewonden van als ik aan m'n borsten of tepels zit. Ik denk dat dit gewoon normaal is en dat het per meisje verschilt. Iedereen raakt op een andere manier opgewonden. Als je je zorgen maakt, kan je altijd even langs de huisarts gaan.

xx

Ja, dat kan ook natuurlijk iedereen is anders. 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

@anoniemand2.0 

Heyy, bedankt voor je reactie.

Wat jammer dat jij dit dus ook hebt. Door welke plekken oo je lichaam aan te raken word je dan geil? Of heb je andere manieren om geil te worden?

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer