Geen antwoord op mijn vragen

  • 28 June 2021
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Badge +2

ik zet er af en toe een hier iets op 

maar wat ik juist zie is dat mensen het bekijken en nit antwoorde ik wil hier graag hulp van daan halen 

maar ze antworden niet op mijn het is voral bij sekualiteit


2 reacties

Als je doelt op de 3 (!) topics over je nicht: er zijn al best wel veel soortgelijke vragen gesteld. Ik zal voor deze keer wel even reacties achterlaten maar velen denken waarschijnlijk hetzelfde maar hebben geen zin om het wéér uit te typen.

Ik heb ook even een tweede blik op je topics geworpen en het helpt niet echt dat je dus meerdere topics over hetzelfde onderwerp maakt.

Ik krijg ook de indruk dat je niet geheel eerlijk bent tegen ons.
Je hoeft natuurlijk je BSN nummer niet tegen ons te vertellen, maar je helpt jezelf niet door tegenstrijdige informatie te geven.

In dit topic gaf je bijvoorbeeld aan dat je geen “lief” had, maar een paar dagen later gaf je aan in dit topic dat je al een heel jaar een relatie had met iemand.

In de tussentijd probeer je tips te krijgen om niet alleen seks met haar te hebben, maar ook met je docent en je nicht.

Wat een leuke partner ben je toch voor die plotselinge vriendin.

Je maakt topics aan en lijkt ze vervolgens zelf te negeren, maar verwacht wel dat wij je kunnen helpen met die tegenstrijdige informatie.

Als je daadwerkelijk wilt dat wij je helpen met echte problemen, dan moet je eerst stoppen met je fantasieën tot leven proberen te wekken met onze hulp en dan ons echte informatie geven.
Tot die tijd kunnen wij lastig helpen,.

Reageer