Vraag

nicht masturberen

  • 28 June 2021
  • 2 reacties
  • 1904 Bekeken

Badge +2

ik ga binnenkort bij mij nicht en ik wil weten of ze masturbeert hoe kan ik het haar best vragen en ik wil haar graag eens vingeren maar ik weet niet hoe ik een mijn nicht hebben en goede band als ik haar zie krijg ik een stijven 

wat moet ik weten als ik iemand vinger want het is mijn eerste keer dat ik het ga doen 

wat kan ik doen als mijn nicht nee zegt en ze zegt dat ze niks gaat zeggen kan ik het dan vragen aan mijn neef of hij samen wilt aftrekken en elkaar pijpen is dat geen goed plan?

ik heb nog niet met mijn nicht over seks gepraat maar zal ik het kunnen via waarheid durven en doen ik heb daar juist 1 probleem bij mijn zus gaat altijd mee en die is 14 maar nog kinderachtig want zo vingert nog niet en seks is een moeilijk onderwerp bij haar 

 

ik ben een jonge van bijna 13 en mijn nicht is even oud 


2 reacties

Heyy
 

Ik raad het je af om dit te vragen. Het is niet echt oké om seksuele dingen met familieleden te doen, dus ook niet met je neef of nicht. De kans is ook groot dat je neef of nicht dit ook niet wilt en het kan een erg ongemakkelijke situatie veroorzaken.

 

Ik raad het je dus af om het te vragen. Dat je seksuele dingen wilt doen is prima dat hoort bij de pubertijd en dat kan je met een vriend, vriendin of met jezelf doen, maar niet met je neef of nicht.

 

Groetjes van mij!

Deels on-topic, maar waar komt deze obsessie voor seks met je familie vandaan?
Je zou denken dat iedereen die ooit een schilderij van de Habsburg dynastie gezien heeft liever in een bed vol slangen zou liggen dan in een bed met een familielid.

 

Voor de volgende keer in ieder geval wat tips:

Plaats jezelf even in andermans schoenen en vraag je af waarom, dus niet of, ze seks met jou zou willen hebben.
Vervolgens ga je na waarom ze geen seks met je zouden willen hebben.

Ik durf nu al te zeggen dat voor alle mensen in je familie je alleen antwoorden zult kunnen bedenken voor de tweede vraag.

Nu je je antwoorden hebt weet je dat het dus geen goed idee is om je familieleden te vragen of ze seks met je willen hebben.

Ik zal ook even de andere vragen beantwoorden voor het geval iemand dit ooit nog leest:

 

wat moet ik weten als ik iemand vinger

Je vingert ons (gelukkig) niet dus dat moet je met je partner bespreken.
Totdat je die hebt kun je meer informatie vinden op de website van Sense.

 

 is dat geen goed plan?

Ja, dat is geen goed plan.
Sterker nog, het is een erg slecht plan.

Reageer