Vraag

gedoe op werk

  • 24 October 2023
  • 3 reacties
  • 865 Bekeken

Hee ik ben een jongen van 17 jaar ik heb een probleem met een vrouwelijke collega. We noemen haar maar sannen ze is 13 jaar oud. 

We werken op de zelfde plek maar ze is dus net 13 geworden en word veel gepest op school. Ik vond dat zielig dus ik heb haar heel veel aandacht gegeven maar nu heeft ze dus een sexuwle obsessie met me hoe dat werkt weet ik niet maar het is best irritant. Het begon toen ze hele korte rokjes ging dragen en de hele tijd op me schoot proberen te zitten. Ik ga op de rest niet heel veel in maar voor het laast ging het te ver.  Vorige week vrijdag was ik

klaar dus ging me omkleden in de kleedkamer toen ik binnen liep was er niemand dus ik begon wisselde alleen even gou me broek toen kwam sanne naar binnen en kleede zijzelf uit ik schrok en zij ooo ik ga wel weg maar ze zij nee hoor blijf misschien kunnen we leuks doen en ze ging verder natuurlijk ging im snel weg maar toen had ik haar onderlichaam al naakt gezien. Dagen daarna probeert ze telkens met me alleen zijn maar ik kleed me tegenwoordig tuis om maar ze blijft het proberen wat moet ik doen 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Zeg het tegen iemand want als zij dit soort dingen doet en iemand komt op het verkeerde moment binnen kan dat een heel verkeerd beeld geven en je in diepe problemen gooien zeg het tegen haar ouders ofz 

Reputatie 4
Badge +2

is toch gewoon goed dit is geen minder jaar sexual(weet niet hoe je moet schrijven) als ze het mee eens zijn en voordat je 18 al relatie met zij heb dan is het goed. Dus misschien moet je meer open met haar zijn. zulke kansen vind je niet makkelijk. misschien zeggen ik wil wel relatie met jouw hebben maar jij gaat geen rare dingen tot dat je oud genoeg ben. als zijn schattig lijkt en aardig met je zijn zou je wel kijken of je iets met haar kan. of misschien vrienden en wachten tot dat ze oud genoeg ben 

Badge

@Gokus hij wil het duidelijk niet. Dus waarom zou die het dan alsnog proberen? En stel je voor dat een jongen dit bij een meisje had gedaan dan zou iedereen er heel anders over denken.. dus ik denk niet dat je antwoord heel erg veel nut heeft

Reageer