Skip to main content
Vraag

gedachten over seks met mijn moeder

• June 21, 2025
  • 3 reacties
  • 816 Bekeken

Ik ben d-day en ben 14 en krijg de laatse tijd veel gedachten over seks met mijn moeder is dit normaal en kan dit.

3 reacties

• June 22, 2025

Hallo,

Lijkt me niet. Het is namelijk gewoon strafbaar als jij en je moeder seks hebben, want zolang zij meerderjarig is en jij niet mag je wettelijk geen seks hebben. Daarnaast valt het volgens mij ook onder incest of zo en dat is ook verboden, net zoals je niet met je moeder zou mogen trouwen.

Of het normaal is: tja, weet ik niet. Ik ben een meisje dus ik weet niet in hoeverre jongens nadenken over seks met hun moeder. In mijn oren klinkt het superraar, maar misschien is dit normaal voor jongens?

Ik denk wel dat als ik moeder zou zijn en mijn veertienjarige zoon zou seks met me willen hebben, dat ik dat op z'n zachtst gezegd niet zo leuk zou vinden.

Groetjes

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

@natuurlijk_roodharige Hoi, incest is niet verboden maar  pedofilie wel.  Volwassenen mogen seks hebben met wie ze willen. Maar de maatschappij aanvaardt dat niet.

Dat jongens seks willen hebben met hun moeder komt blijkbaar  vaker  voor.  Dat heet het Oedipous-complex, genoemd naar een Griekse held die zijn vader doodde en zijn moeder trouwde - alleen wist hij niet dat het zijn vader en moeder waren.  Maar  ​@D-day : hou het bij fantasie, probeer die nooit in de praktijk te brengen.  Beter nog: fantaseer over iemand anders.

• June 22, 2025

Hallo ​@Diana , 
ik wist niet dat incest niet verboden was maar bedankt voor de correctie.
@D-day ik sluit me aan bij wat er net gezegd is, ga nooit verder dan fantaseren. Ik denk trouwens niet dat je er zolang je er gewoon over fantaseert niemand tot last mee bent toch?