Vraag

gebeft door mijn zus

  • 10 May 2023
  • 7 reacties
  • 3171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben gisteren door mijn zus gebeft en sindsdien kan ik nergens anders meer aan denken, hoe kan ik haar mij nog eens laten beffen


Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan me voorstellen dat het beffen zelf (zeker door een andere vrouw) heerlijk moet zijn. Maar door je zus lijkt mij niet de beste oplossing. Het valt onder incest en is dus illegaal. Maar wie ben ik om je tegen te houden. 

Echt hé, het is je zus…. je zou dat helemaal niet eens moeten doen. Dus ook vooral zorgen dat het niet nog eens gebeurd! 

Reputatie 7
Badge +5

Ben je niet gepijpt door je zus omdat je een jongen bent. En wat dacht je van het gewoon te vragen!

Reputatie 1
Badge

Het lijkt mij niet zoveel mensen zeuren over incest maar je bent allebei een meisje dus er kan niks ergs gebeuren toch

Ben je niet gepijpt door je zus omdat je een jongen bent. En wat dacht je van het gewoon te vragen!

Hallo,

Aubien, hoezo ga je er opeens vanuit dat Anymous een jongen is?

Maar wat anderen zeggen, bedenk wel, het is je zus hè.

Als je wil dat ze je beft, kun je dat niet gewoon vragen? Of hetzelfde doen als vorige keer?

 

 
Het staat in zijn bio dat hij een jongen is 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

De topicstarter is ‘Anonymous’. Dat betekent dat de gebruiker geen actief account meer heeft. 
De reacties gaan off-topic. Om deze twee redenen wordt dit topic nu door ons gesloten.

Groetjes, Mariska