Skip to main content
Vraag

gaysex

Hey allemaal,

1 jaar geleden, ben nu 15 had ik gaysex met een oude man. Het was heel vies. Mijn vraag is is gaysex vies

10 reacties

• 0 reacties
  • 28 april 2020

Beste @Annoniemo als jij het er niet prettig bij voelde en niet wilde zou ik als ik jouw was aangifte doen of het tegen je ouders of wijkagend zeggen.

Zelf heb ik er geen problemen mee. Zolang je er een ander maar niet hindert of dwingt vind ik het goed. Dus ik persoonlijk vind het niet vies. Naar ik zou wel naar de politie gaan als dat tegen je zin was..

Groetjes  gebruiker c

• 0 reacties
  • 28 april 2020
Gebruiker c schreef:

Beste @Annoniemo als jij het er niet prettig bij voelde en niet wilde zou ik als ik jouw was aangifte doen of het tegen je ouders of wijkagend zeggen.

Zelf heb ik er geen problemen mee. Zolang je er een ander maar niet hindert of dwingt vind ik het goed. Dus ik persoonlijk vind het niet vies. Naar ik zou wel naar de politie gaan als dat tegen je zin was..

Groetjes  gebruiker c

PS. Ik ben een jongen van 15 jaar

• 0 reacties
  • 28 april 2020

En @Annoniemo boven staat de knop meldknop daar kan je op klikken als je SERIEUZE aangifte wilt doen. Die je het voor de grap dan is dit strafbaar.

Hopelijk helpt dit .

Groetjes Gebruiker c

• 0 reacties
  • 28 april 2020
Annoniemo schreef:

Het was heel vies. Mijn vraag is is gaysex vies

Je zegt eerst “Het was heel vies” Daarna vraag je of het vies is. Of dat vies is dat is een mening.

De man waar je dat mee hebt gedaan is strafbaar als jij op dat moment onder de 16 en hij boven de 18 volgens mij. Kijk anders even op deze site van de politie daar staat hier meer over.

Groeten PindakaasGegeten

• 0 reacties
  • 28 april 2020

Ik vond met die man vies maar ik vraag of seks met mijn leeftijdsgenoten geiler is. Ik vond tongen heel erg vies

Wat vinden jullie en wat doen jullie tijdens sex en met wie

Een verhaal van jullie is ook leuk

• 0 reacties
  • 28 april 2020
Gebruiker c schreef:

En @Annoniemo boven staat de knop meldknop daar kan je op klikken als je SERIEUZE aangifte wilt doen. Die je het voor de grap dan is dit strafbaar.

Hopelijk helpt dit .

Groetjes Gebruiker c

Dank je wel maar ik wil geen aangifte doen 

• 0 reacties
  • 28 april 2020

Heyy

Ik weet niet of ik zelf ooit gayseks zal hebben, maar dat anderen het doen en lekker vinden vindt ik helemaal prima! Miss doe ik het zelf eens gewoon om het eens gedaan te hebben wie weet. Seks met mensen die veel ouder zijn dan de ander vind ik sws niks aan, al is dat ook weer persoonlijk. Mogelijks zijn er mensen hier die het wel tof vinden.

Groetjes

Kaas123

• 0 reacties
  • 28 april 2020

Annoniemo schreef:
Gebruiker c schreef:

En @Annoniemo boven staat de knop meldknop daar kan je op klikken als je SERIEUZE aangifte wilt doen. Die je het voor de grap dan is dit strafbaar.

Hopelijk helpt dit .

Groetjes Gebruiker c

Dank je wel maar ik wil geen aangifte doen 

Oke

*Wat doen jullie tijdens sex*  ik heb nog geen sex gehad . En als Dat wel was was het met mijn vriendin.  (Die ik nog zoek. Haha)

• 0 reacties
  • 28 april 2020

Hey @M en Ms,

Ik zie je vaak bij andere forums zou je miss je verhaal vertelen.

Groet

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 15 maart 2025

Ik heb vorige week in het bos ook gaysex gehad ik vond het lekker 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen