Vraag

Gayer met de dag

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey allemaal, ik maak iets best raars mee, ik ben ongeveer 2a3 maanden geleden uit de kast gekomen als een hele normale homo, maar nu betrap ik me zelf er er op dat ik steeds meer meisjesachtig word.
Ik vind het wel fijner dat wel maar ik ga me anders kleden, meisjeskleding en meisjes schoenen, ook doe ik nu make-up op dat begon eerst met een beetje foundation en dergelijke, maar nu zit ik elke ochtend een halfuur te poetsen

Ook begin ik steeds meer op vrouwen te lijken, en ga veel meer met ze om, de manly frends die ik had ga ik minder mee om en ik doe nu elk weekend een drankje met me zus en me nichtjes.

Ik vind het heel leuk allemaal want ik voel me nu meer op me gemak dan ooit maar ik schrik er ook een beetje van want zo veel veranderd Enz
Mijn vraag is of jullie dit ook bij jezelf of iemand herkennen?

2 reacties

Hoi Guido,

Dit hoeft niet per se iets te maken te hebben met dat je steeds ‘gayer’ wordt. Misschien heeft het te maken met het uit de kast komen en heb je nu het gevoel dat je lekker openlijk jezelf kan zijn en gebeurt dit om die reden. Het kan ook zo zijn dat je misschien wel liever een meisje wilt zijn dan een jongen.

Het is helemaal niet raar om een beetje te experimenteren met make-up en kleding en ik denk dat je gewoon wat tijd nodig hebt om te ontdekken wat je hier precies mee wil. Misschien is het wel serieuzer dan je nu denkt en kom je erachter dat je transgender bent, maar misschien is het niet zo groot en wil je gewoon wat experimenteren. Het hoeft in ieder geval niet per se iets te maken te hebben met je homoseksualiteit.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje van schrikt, maar ik zou gewoon lekker blijven doen waar jij je goed bij voelt. Als jij meisjeskleding en make-up wil dragen, doe dat dan gewoon lekker! En maak je maar even geen zorgen om de labels, doe gewoon lekker je ding en dan zie je wel waar het heen gaat. Succes!

Hey hey allemaal, ik maak iets best raars mee, ik ben ongeveer 2a3 maanden geleden uit de kast gekomen als een hele normale homo, maar nu betrap ik me zelf er er op dat ik steeds meer meisjesachtig word.
Ik vind het wel fijner dat wel maar ik ga me anders kleden, meisjeskleding en meisjes schoenen, ook doe ik nu make-up op dat begon eerst met een beetje foundation en dergelijke, maar nu zit ik elke ochtend een halfuur te poetsen

Ook begin ik steeds meer op vrouwen te lijken, en ga veel meer met ze om, de manly frends die ik had ga ik minder mee om en ik doe nu elk weekend een drankje met me zus en me nichtjes.

Ik vind het heel leuk allemaal want ik voel me nu meer op me gemak dan ooit maar ik schrik er ook een beetje van want zo veel veranderd Enz
Mijn vraag is of jullie dit ook bij jezelf of iemand herkennen?

Ik denk dat je een beetje een femine boy bent :) wat leuk dat jij jezelf hebt gevonden! Blijf vooral zo door gaan. En zoals @Helperr al zei, dat heeft niks met homo zelf zijn te maken. Blijf jezelf en veel plezier met make-up!

Reageer