Gay zijn en een vriend zoeken is best moeilijk.

  • 12 July 2020
  • 8 reacties
  • 541 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Okay ik ben dus gay en in deze tijden (en is het algemeen) is het best moeilijk om een vriend te zoeken.

Nu Corona een ding is gebeurd het meeste online voor mij, maar ik kom constant uit op fuck boys en jongens die naar 1 a 2 weken mij ghosten en gewoon verdwijnen.

 

Ben ik de enige bij wie dit gebeurd en wat vinden jullie daar van?

 

Groetjes, BitMap


8 reacties

Badge +3

Nee. Je bent niet de enige. Ik wil ook graag een serieuze relatie.Ik weet ook niet wat je kan doen 😂 . Ik vind de meeste vriendjes op vakantie dus ik zou daar veel vrienden maken ofz en daarna hen vragen . Werkt wel voor mij. 😂

Hey Bitmap.JS

 

Het moet in deze tijden inderdaad niet eenvoudig zijn om een vriend te vinden. Ook via het internet valt dit weleens tegen. Daar zijn namelijk een hoop personen te vinden die niet altijd het beste met je voorhebben, waardoor het weleens moeilijk wordt om er de eerlijke personen uit te halen. 

 

Ik zou zeggen: leer je online toch iemand kennen die je wat lijkt, spreek dan altijd voor het eerst af op een openbare plek. Een druk park bijvoorbeeld, waar jullie kunnen wandelen, of kunnen gaan zitten op een open plek. Valt je date namelijk mee is dat prima, en bevinden jullie je meteen in de romantische omgeving van een park, maar blijkt het een engerd te zijn, kan je je gewoon beleefd en veilig uit de voeten maken. 

 

Heb je momenteel iemand in gedachten die je graag wat beter zou leren kennen? Een vriend van school bijvoorbeeld, of iemand van je hobbyclub? Zo ja, kan je altijd contact opzoeken met die persoon. Vraag bijvoorbeeld eens hoe het met hen gaat, in deze speciale tijden. 

 

Kan je niet meteen iemand bedenken die je beter zou kunnen leren kennen, kan je op zoek naar nieuwe contacten, ook buiten het internet. Ga bijvoorbeeld eens naar jeugdactiviteiten in je buurt kijken, zoals feestjes of gezellige samenkomsten. Soms organiseert de gemeente of stad die, hoewel het zou kunnen dat er wegens de corona-maatregelen nog niet veel te beleven valt. 

 

Succes :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Badge

Nee, je bent zeker niet de enigste. Via bepaalde apps kan je online mensen leren kennen! Maar die ghosten mij dan ook na een paar weken tot zelfs een paar dagen..

 

het is niet gemakkelijk om het zo te zeggen maar geef de moed niet op! Je komt zeker en vast nog iemand tegen!

Heej,

Tja, het is moeilijk. Dat snap ik. Je kunt ook ergens naar een feestje gaan en misschien kom je daar iemand tegen. 

Ik heb zelf ook moeite met iemand vinden terwijl ik hetero ben. That's how life goes my man.

Mvg, Beukenboom

Hi Bitmap.JS,

 

je zou ook eens een kijkje kunnen nemen op Jong&out:

https://www.jongenout.nl

Jong&Out is de community voor iedereen tot en met 18 jaar, wat je seksuele oriëntatie en gender-identiteit ook is.

Je kunt daar met andere gay jongens chatten en afspreken en van de site organiseren ze meetings.

Wie weet wie je daar allemaal ontmoet.

Je moet wel even een account aanmaken en je id laten zien, maar dan ben je zeker dat je geen mensen van boven de 18 op die site tegenkomt.

Hoe dat registreren werkt kun je lezen op hun site:

https://www.jongenout.nl/veiligheid

 

Irl is het op deze leeftijd voor de meeste wel lastig om andere gay jongens tegen te komen en dat komt niet omdat ze er niet zijn, maar omdat ze niet allemaal uit de kast zijn en als jij dat ook niet bent, dan kun je langs elkaar lopen en het nog steeds niet weten.

Het helpt wel als iig één van beiden al uit de kast is….

 

Die tijd komt vast wel.

 

Zelf waren twin en ik al op ons 12-13e uit de kast, maar kenden toen ook nog niet veel andere gay jongens van onze leeftijd. Ik heb een oudere broer en pleegbroer die allebei ook gay zijn en via hen leerden we andere gay jongens van onze leeftijd kennen. Die oudere jongens hadden dan bijvoorbeeld een neefje of buurjongen ofzo en zo kom je in een soort gay circuit. Nou ja, dat klinkt als iets engs, maar het is ongeveer het zelfde als dat er een groepje skaters is of jongens die van voetballen houden. Zo zijn er ook groepjes jongens die van jongens houden.

Jongens die nog niet uit de kast zijn durven vaak ook sneller uit de kast te komen bij andere gays. Das mijn ervaring iig.

Op school komen er soms ook jongens naar ons toe, omdat ze weten dat twin en ik gay zijn en dan beginnen ze er eerst nog wat om heen te draaien voordat ze het erover durven te hebben. Meestal spreken we ze daarna vaker en komen ze er achter dat gay zijn niet iets geks is. We doen bijna een hele dag hetzelfde als hetero jongens, dus zo veel verschil is er niet. Alleen vinden wij gays andere jongens leuk ipv meisjes.

Je kunt nu ook gewoon met jongens omgaan die je leuk en aardig lijken en misschien worden jullie 'gewoon’ vrienden, maar het kan ook zijn dat (later) blijkt dat jullie elkaar nog iets leuker vinden….

Met een gewone goede vriend kun je natuurlijk ook praten over dat je verliefd bent op jongens in het algemeen en dan heb je iig al iemand waar je het mee kunt delen, ook al is hij misschien niet verliefd op jou of andere jongens.

 

Groetjes,

M&M's

Ten eerste, Bedankt allemaal voor reageren.

Was de afgelopen dagen druk dus heb niet echt gekeken naar de reacties.

 

M&M, Bedankt voor die website.

Ik zal eens een kijkje nemen.. :D

 

 

Groetjes,

BitMap

Badge

Zeker niet de enige 

Ik had dus een app gedownload om het best aan een vriendje te komen maar dat werkte niet echt sommige jongens waren ook zo RAAR ma ik bedoel dan echt pedo 

Ik ben ook niet echt de "mooiste" dus ja.

Nog veel succes 

Groetjes lucas

Badge

probeer discord is. Daar kan je vrienden maken door servers te joinen en dan gwn praten denk XD

Reageer