Vraag

gay seks

  • 22 February 2023
  • 4 reacties
  • 1042 Bekeken

Badge

hoi ik ben een jongen van 12, bijna 13 jaar oud ik voel me aangetrokken bij mannen en hetero jongens. Maar mijn hele familie is anti-gay en ik voel me ook buiten gesloten dus daarom wil ik het niet vertellen. Maar ik wil een keer mijn eerste ervaring doen. Maar ik heb een gevoel dat geen een jongen mij leuk vind, want ik heb overgewicht en ik word er veel mee gepest. Daarom ben ik ook bang. Ik hou van aftrekken en vind het fijn om in de douche over mijn eikel te wrijven. Geeft een soort lekker maar raar gevoel. Maar ik wil graag een keer sex met een jongen, maar ik denk niet dat dat me ooit zou gebeuren.


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Wacht ff met je leeftijd 

Reputatie 7
Badge +19

het gebeurt wel  als je ooit een vriendje hebt.

Badge

Een sekspartner ga je hier niet vinden want daar is dit forum niet voor en het mag ook niet. 

Zoek het in je eigen omgeving of via andere platformen maar daar moet je echt super voorzichtig mee zijn want daten is vol risico's.

En Hansjan niet teveel over piekeren en rustig afwachten. Je bent nog jong en hebt nog veel tijd om iemand te vinden. Je uiterlijk moet je ook niet mee zitten, je innerlijk is veel belangrijker. En daarnaast vind jij jezelf miss lelijk maar een ander jou juist knap. 

Reputatie 2
Badge

Begrijp dat er niks mis met je is, ongeacht je seksuele voorkeur. Je hoeft niet bang te zijn om te praten over je gevoelens, maar als je denkt dat je familie het niet zal accepteren, kun je overwegen om het niet te vertellen. 

Als je wil experimenteren met seks, zorg dan dat je het echt zelf wil en dat je er zelf klaar voor bent. Je moet het allemaal niet te gehaast doen, als jij dat op dat moment nog niet wilt. En als je er uiteindelijk klaar voor bent dat te doen met een persoon die jou respecteert zoals jij bent. Als iemand echt van jou houdt en jou echt leuk vindt, maakt dat geen drol uit. 

Tot slot, onthoud dat je van jezelf mag houden en trots mag zijn op jezelf. Als je er heel erg mee zit zou ik kijken of je er over kan praten met iemand die je echt vertrouwd; een vriend of iemand op school enz. 

Reageer