Vraag

Gay? Of gewoon hetero?

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi, ik vind dus 1 jongen leuk, ben zelf ook n jongen, en trek mezelf wel s af op n foto van hem, maar ik vind alleen hem leuk, voor de rest alleen op meiden.. dus k weet niet of k nou hetero, bi of gay ben..

Weten jullie het misschien?

5 reacties

Als je het zelf niet weet, weet ik het ook niet. Volgens mij zit je nu net in die fase dat je er een beetje over na begint te denken, en dat is goed. Heel veel mensen weten nog niet wat ze zijn.

Zie het zo, als je verliefd bent op een meid, ben je hetero, ben je verliefd op een jongen, ben je gay. In dat je op verschillende personen valt, geloof ik niet. Als je verliefd kunt worden op een meisje, kan je ook verliefd worden op een jongen. Dus het ligt eraan of je nu verliefd bent. Zo niet, dan ben je geen van die drie.

Groetjes,
Geen_Naam
Reputatie 1
Badge +1
@Geen_Naam
Bedankt voor de reactie
Waarschijnlijk zit je in een soort van fase waarin je niet wat je bent en wat je leuk vind. Dat is heel normaal
Reputatie 1
Badge +1
Om nog even terug te komen op deze topic, ik voel me steeds meer aangetrokken door hem of iets in die richting, maar nog niet echt verliefd ofzo, is het dan ook dat ik het nog niet kan weten?

Zeker niet de enigste

Reageer