Vraag

gay girl wil jullie helpen

  • 17 August 2020
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje en ik ben gay. ik ben nu een paar maanden uit de kast en het voelt fantastisch! Dus nu wil ik jullie graag helpen met jullie coming out. Als jullie vragen hebben stel ze dan hieronder. Ook voor heteros als jullie iets willen weten over LGBTQ+ stel gerust je vragen hieronder.

 

i.v.m. de forumregels wil ik even vermelden dat ik geen opleiding of iets dergelijks heb gevolgd om jullie advies te geven. maar omdat er stond (ervarings)deskundige dacht ik dat ik dit wel mocht plaatsen als dit niet zo is mijn excuses. (ik zie mijzelf wel als ervaringsdeskundige aangezien ik natuurlijk gay ben en hier ook mee gepest ben en veel over dit onderwerp weet) 


Dit topic is gesloten

5 reacties

Heyy

Dit is eigenlijk in strijd met de forumregels(8c)

Just so you know.

Groetjs

Ik wil het graag aan iemand vertellen dat ik bi ben maar weet niet hoe.

Badge +2

Hoi gay girl,

Wat positief dat je graag anderen wilt helpen met vragen en problemen rondom een thema waar je zelf veel vanaf weet! We vinden het heel fijn dat je zo met anderen meedenkt.

Toch is het niet toegestaan, zie hiervoor de forumregels, regel 8c. Je voordoen als expert is niet toegestaan. Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Om die reden sluiten wij dan ook dit topic. je bent natuurlijk van harte uitgenodigd om in andere topics je ervaringen te delen!

Groeten Floor

De Kindertelefoon

 

@Floor jammer maar goed dat je het zegt

Badge +2

Hoi @Ik ben het ,

 

Bij het sluiten van dit topic hebben wij jouw vraag even over het hoofd gezien, onze excuses! Nu lijkt het net of je hier geen antwoord op mag krijgen.

We nodigen je van harte uit om een nieuw topic aan te maken met daarin jouw vraag. Dan komen er vast snel reacties!

Groeten Floor

De Kindertelefoon